نمی‌گذاریم اجنبی‌های بی‌شرمانه وارد دانشگاه‌های ما شوند

فاطمه دهقان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا ، ضمن انتقاد از بازرسی ماموران آژانس از مراکز علمی کشور گفت: روزهایی که شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست را سرمی‌دادیم، دشمنان همیشگی ما درصدد آن برآمدند که این حق را از ما بستانند و به لطف برخی مسئولین و با ورود به برجام این کار را انجام دادند و رفته رفته این دشمنان بی‌چشم و روتر شده و قصد دخالت در همه مسائل ما را کرده‌اند.

دهقان ادامه داد:  چندیست که خبر بازرسی ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی از مراکز علمی به گوش ما می‌رسد، حالا آنها خود را نخود هر آشی می‌کنند ولی مسئولین محترمی که در جریان این مسائل بوده ولی قدرت طلبی و دنیا عقل و هوش را از سرشان برده چرا اجازه چنین کاری را داده و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: لازم است تا به مسئولان یادآور شویم که اگر با این گونه مسائل که دخالت در مراکز علمی و اهانت به دانشجویان این مرزو بوم است برخورد جدی صورت نگیرد علاوه بر اینکه ما دانشجویان به صورت آتش به اختیار، خود، وارد عمل می‌شویم مطمئن باشید تاریخ این اعمال ذلت آور و وطن فروشانه را ثبت کرده و برای آیندگان خیانت کارانی بیش باقی نخواهید ماند.

وی گفت: آن  دسته مسئولینی که حتی یک روز را برای دانشجو و شنیدن مطالباتشان اختصاص نمی‌دهند، باید  پایشان را از گلیم‌شان دراز تر نکند و بگذارند دانشجو جماعت همین روند خودش را ادامه دهد؟ 

دهقان تاکید کرد: سایر بندهای برجام چه گلی به سر ما زد که حال مواردی که حتی در آن ذکر نشده بخواهد برای ما تعیین و تکلیف کند؟ متاسفانه روندی که اینها پیش گرفته اند با امنیت ملی در تضاد است و دانشمندان این کشور را در خطر قرار می‌دهد و این بازرسی دیپلماسی ذلتی بیش نخواهد بود.

این فعال دانشجویی گقت: اجنبی‌های حریص نباید فراموش کنند ما دانشجویان از نسل بزرگ‌نیاها، قندچی‌ها و شریعت رضوی‌ها هستیم، همان‌هایی که 16 آذر را در تاریخ با خون سرخشان ماندگار کردند تا بفهمانند دانشجو زیربار ذلت نمی‌رود و پس نخواهیم گذاشت بی شرمانه وارد حریم خصوصی ما بشوید و برای ما تصمیم گیری کنید.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا گفت: ما با شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی این انقلاب را به لطف ایزد منان به بعثت رساندیم پس بدانید لازم باشد از جانمان هم برای حفظ همه آرمان هایمان خواهیم گذشت.