وزیر دفاع: نیروهای مسلح خود را موظف به حمایت از تولید ملی می‌دانند

 امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع که به عنوان وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی به استان زنجان سفر کرده است، در جریان بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دولت برای رونق و شکوفایی واحدهای تولیدی اظهار داشت: دولت همچنان با جدیت به دنبال تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در زمینه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای رونق واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان در سطح کشور است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‌های دولت در این زمینه، افزود: در این مسیر دولت از ظرفیت بخش خصوصی به عنوان صاحب اصلی حوزه تولید حمایت کرده و دست سرمایه گذاران را به گرمی می‌فشارد.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش دولت در بخش‌های مختلف بر حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: در استان زنجان گام‌های خوبی برای رونق اقتصادی و فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی برداشته شده و درک و فهم قابل قبولی در میان مسئولان ایجاد شده است.

وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح نیز خود را در کنار دولت موظف به حمایت از تولید داخلی می‌دانند، تصریح کرد: هم اکنون در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، فروش کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود ممنوع شده و به جد حمایت از تولید داخلی در دستورکار قرار دارد.

امیر سرتیپ حاتمی در پایان با بیان اینکه باید همه مسئولان با عزم و اراده جدی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های بزرگی بردارند، تاکید کرد: دولت عزم خود را جزم کرده و مصمم است که با رفع موانع و مشکلات واحدهای تولید، زمینه رونق اقتصادی و بالندگی واحدهای تولیدی را محقق کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز از چند طرح تولیدی و صنعتی زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای تولیدی استان قرار گرفت.