زاهدی خطاب به ترامپ: فریاد و خروش ژنرال سلیمانی را جدی بگیرید

 محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در دیدار جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان کرمان، با تجلیل از مواضع صریح و هوشمندانه ی سردارسلیمانی در سخنرانی اخیر وی خطاب به سران آمریکا گفت: فرمانده سلیمانی روز گذشته سخنانی را خطاب به سردمداران به ویژه رئیس جمهور یاوه گوی آمریکا مطرح نمود که حجت را بر دشمن و تهدیدهای آنها نسبت به ملت بزرگ و شجاع ایران تمام کرد.

 عضو شورای عالی بسیج کشور و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین اعلام داشت: فریاد و خروش فرمانده ی رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی مواضع ملت مقاوم ایران و منطقه است که پس از تحریم ها، عهدشکنی ها، دخالتهای نظامی و ستم فرومایگان حاکم بر آمریکا،  استوار و سرافراز از کارزار جهاد سر بلند کرده است.

مواضع سردارسلیمانی ازجایگاه قدرت و دست برتر است

وزیر علوم دولت نهم با اشاره به اینکه ژنرال سلیمانی ثابت کرده است به آنچه می گوید عمل می کند، تاکیدکرد: فراموش نکنید که تل‌آویو، حیفا و ماتام، ریاض، جده، و نئوم، دُبی، ابوظبی و فجیره، همه در تیررس موشک های زلزال، قاهر، النجم الثاقب و بدر جبهه ی مقاومت هستند، پس اگر افراد آگاهی در هیئت حاکمه ی آمریکا وجود داشته باشند،درک‌ می کنند که مواضع سردار سلیمانی از جایگاه قدرت و دست برتر است. قدرتی که از برکت سالها نبرد در راه اسلام، اتکا به آموزه های مکتب عاشورا، و حرکت بدون انحراف در مسیر ولایت شکل گرفته‌ است.