استیضاح کرباسیان به صلاح نیست/ کرباسیان در گمرگ کارنامه موفقی داشت

گروه سیاسی- شهاب الدین بیمقدار نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه نباید وضعیت اقتصادی کشور را با استیضاح بدتر کرد، گفت: اینجانب با اتیضاح و تغییر مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد مخالفم چرا که مشکلات اقتصادی با تغییر وزیر حل نمی شود.

وی افزود: مشکلات اقتصادی فعلی به برخی از موضوعات بر می گردد و هیئت دولت باید تصمیم بگیرد که آقای کرباسیان، یک نفر در هیئت دولت است.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس با اشاره به عملکرد کرباسیان گفت: وی دولت الکترونیک را در گمرگ و مالیات به خوبی راه انداخت که وضعیت به نسبت گذشته خیلی بهتر شد.

بیمقدار با بیان اینکه کرباسیان در گمرگ کارنامه موفقی داشت، گفت: همچنین وضعیت خزانه کشور به نسبت گذشته در این دوره بهتر شد.

وی با بیان که مشکلات فعلی با تغییر افراد حل نمی شود، افزود: مشکلات زمانی حل می شود که مردم به مسئولین اعتماد کنند و سایه جنگ از کشور برود.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه در شرایی فعلی نباید با استیضاح ها، وضعیت را بدتر کرد، گفت: استیضاح وقت مجلس و دولت را هدر می دهد. اگر استیضاح رای بیاورد وزارتخانه بلاتکلیف می شود چرا که حداقل تا سه ماه وزارتخانه با سرپرست اداره می شود و تا زمانی که ویر جدید انتخاب شود و شروع بکار کند، کلی فرصت از دست خواهد رفت.

بیمقدار تاکید کرد: در شرای فعلی همه باید برای حل مشکل کمک کنند نه اینکه با برخی تصمیمات بر مشکلات بیفزاییم.