اخبار ویژه روزنامه ها/ استقرار نیروهای ویژه آمریکایی در نزدیکی مرز ایران

اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

برجام وقتی جان داشت دلار را به 6 هزار تومان رساند

یک روزنامه زنجیره‌ای، خرید 5 هواپیمای ملخی را جای همه خسارت‌های دنباله‌دار برجام فاکتور کرد.

حاشیه امنیت استیضاح سرکاری برای وزیران اقتصادی مسئول

استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه، آدرس غلط درباره مشکلات اقتصادی و در حاشیه انداختن وزارتخانه‌های اقتصادی دولت است که این روزها باید درباره مشکلات بازار ارز و سکه و خودرو پاسخگو باشند.

عبور بی سر و صدا از سالگرد برجام و یک سالگی دولت دوازدهم

تبلیغات چهره‌های دولت همچنان که جشن تولد برجام را عمدا به فراموشی سپردند و در سکوت سپری نمودند، تولد یک سالگی دولت را نیز جشن نگرفتند و بی‌سر و صدا عبور کردند! مراسم تحلیف روحانی در مجلس، 14 مرداد 96 انجام شده بود.

تصویب پیشنهاد درباره نیروگاه اتمی بوشهر با یک سال معطلی

در حالی که پیشنهاد مربوط به خروج شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر از پیوست شماره 2 آیین نامه طبقه بندی بنگاه های اقتصادی و انتقال آن به پیوست یک که موجب ثابت ماندن ساختار اداری و دولتی آن می شود، در خرداد سال 96 به هیئت دولت واصل شده، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، اعلام شده این پیشنهاد در هفتم مردادماه به تایید هیئت دولت رسیده و از این پس اجرایی خواهد شد.

استقرار نیروهای ویژه آمریکایی در نزدیکی مرز ایران

شنیدیم که وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده پس از اعلام استراتژی جدید ترامپ برای افغانستان برای نخستین بار نیروهای ویژه امریکایی در ولایت «فراه» واقع در غرب افغانستان و در نزدیکی مرز ایران مستقر شدند.

ارتباط تعدادی از اخلالگران بازار ارز با اطلاعات امارات

دست آخر اینکه، سردار شعبانی از فرماندهان ارشد سپاه گفت که ۱۳ نفر از دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر بازار با سرویس اطلاعات امارات در ارتباط بودند.