ادعای مضحک آمریکایی ها تو خالی از آب در آمد

گروه سیاسی- ترامپ و یارانش سعی می کنند آمریکا را همچنان در تصور جهانی به عنوان ابرقدرت نشان دهند، ادعای آمریکایی ها در این روزها این است که با بازگشت تحریم ها وضعیت اقتصادی و بازار ارز و سکه در ایران متلاطم شده اما با تغییر مدیریتی در بانک مرکزی و بسته جدید دولت که منجر به کاهش قیمت ها همزمان با دور جدید تحرین ها بود نشان داد ادعای آمریکایی ها حرفی مفت و مضخرف است.


به گزارش افکارنیوز، مواضع جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا به خصوص پیام با قدرت و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که فرمودند به آینده امیدوار هستند و آمریکا هیچ کاری از پیش نخواهد برد موضعی از سر قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.
متاسفانه برخی در کشور با پمپاژ نا امیدی از آینده انقلاب سخن می گویند و این همان خطی است که دشمنان نظام به دنبال آن هستند ، اگر چه وضعیت اقتصادی کشور حال خوبی ندارد اما این مساله مربوط به ضعف مدیریتی و برخی مفاسد است زیرا ایران دارای امکانات و منابع مختلف و مستعد بوده و از سویی دارای نیروی جوانی است که هر کشوری آرزوی آن را دارد.
اتحاد و همدلی قوای سه گانه کشور به خصوص دولت و قوه قضاییه در مدیریت صحیح این منابع و مجازات مفاسد اقتصادی وضعیت اقتصادی کشور را روز به روز بهتر خواهد کرد.
از سوی دیگر آمریکایی ها این روز ها در منجلابی گیر افتاده اند که تظاهرات های مختلف در این کشور نشان می دهد سردمداران کاخ سفید در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره به شدت در وضعیتی سخت به سر می برند زیرا مردم آمریکا به سیاست های کاخ سفید و حاکمان این کشور به شدن انتقاد دارند.
آمریکا دیگر آن کشور دارای قدرت سابق نیست، حتی دوستان اروپایی ایالات متحده نیز رو در روی این کشور قرار گرفته اند و در قضیه برجام حداقل در مواضع مشخص است اروپایی ها با آمریکا اختلاف نظر دارند.
همچنین آمریکایی ها با ترکیه و روسیه و چین و ... دارای اختلافات جدید و شدیدی شده اند که هر روز آمریکا را د رجهان منزوی تر می کند و از سوی دیگر پیام چینی ها برای خرید نفت از ایران و پیغام روسها برای سرمایه گذاری در کشورمان نشان می دهد نفوذ ایران همچنان در جهان قابل مشاهده و روز افزون است.
در صحنه سیاست جهانی با همه مشکلاتی که ایران با آن مواجه است این تصویر به خوبی مشخص است که نظام جمهوری اسلامی به سمت قله های پیشرفت در حال حرکت است و برای سرعت بخشیدن به این پیشرفت نیاز به نسخه عملی دارد و این نسخه همان اقتصاد مقاومتی است که بارها مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اند.