بائوج لاهوتی: جمهوری اسلامی خاطره بدی از آمریکایی‌ها دارد

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار صبح امروز(دوشنبه، 22 مردادماه) با اقشار مختلف مردم درباره پیشنهاد آمریکا به ایران برای مذاکره گفت: رهبر معظم انقلاب مخالف مذاکره نیستند اما در تجربه هایی که در مذاکره با آمریکایی ها داشته ایم می بینیم که آنها به مذاکره پایبند نبوده و تضمینی برای اجرای تعهدات از سوی آنها وجود ندارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلایم در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها پای میز مذاکره وعده های شیرین و قوی می دهند اما به آن عمل نمی کنند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی خاطره بدی از آمریکایی ها دارد و در هر برهه تاریخی که قرار داشتیم آمریکایی ها مقابل ما ایستادند و تا جایی که توانستند کشورمان را تحت فشار قرار دادند.

وی افزود: ترامپ نیز تا جایی که می توانست با ما دشمنی و کشورهای دنیا را علیه ما تحریک کرد و در نهایت از برجام خارج شد و چاقو را تا دسته در شکم ما فرو برد، بعد می گوید بدون پیش شرط با ما مذاکره می کنند و زمان دیگری دولتمرد دیگری از آمریکا می گوید با پیش شرط مذاکره می کنند.

بائوج لاهوتی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها فضا را برای زندگی کردن مردم ایران تنگ کردند، تأکید کرد: در این برهه باید آگاه و هوشیار باشیم چرا که آمریکایی ها مدام با وعده ملت ایران را خطاب قرار می دهند که اگر دولت شما با ما مذاکره کند از این وضع نجات پیدا می کنید در حالی که این چنین نیست و تا هم اکنون نیز بسیاری از حقوق ملت ایران را زیر پا گذاشته اند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایران در جایی مذاکره می کند که در موضع قدرت باشد و بتواند از پس هوچی گری های آمریکایی ها بربیاید که الان این زمان فرا نرسیده است.