مخالفان استیضاح کرباسیان در دقیقه ۹۰ تغییر نظر دادند

سیده فاطمه ذوالقدر در خصوص طرح سوال از رییس جمهور گفت: امیدواریم سوال از رئیس جمهور به تسویه حساب مجلس با دولت تبدیل نشود و به همان سوال هایی که از قبل پرسیده شده پاسخ داده و به حاشیه کشانده نشود.


 وی گفت: انتظار می رود جوابی که رئیس‌جمهور می‌دهد قانع‌کننده باشد و همه اینها بستگی به شرایط جوی جلسه دارد که مباحث به حاشیه کشانده نشود و رئیس جمهور توضیح دهد که چه برنامه هایی برای آینده دارد.


 ذوالقدر افزود: با توجه به اینکه وزیر اقتصاد نیز رای نیاورد رئیس جمهور باید بگوید که چه کارهایی برای آینده انجام خواهد داد ، رئیس جمهور باید در خصوص مطالباتی که محقق نشد نیز صحبت کند زیرا ما مخالف سوء استفاده از سوالات هستیم.


وی با تأکید بر اینکه سوال پرسیدن حق نماینده است افزود : نباید هیچ سو استفاده‌ای از این جهت ایجاد شود و بحث عدم کفایت مطرح نشود. ما پیگیر مطالبات مردم هستیم.


ذوالقدر بیان کرد: نباید سوالات را سیاسی کنیم . وضع اقتصادی مردم و  مشکلات به وجود آمده را باید بررسی کنیم.


این نماینده مجلس عنوان کرد: همان فراکسیون هایی که مخالف استیضاح وزیر اقتصاد بودند در دقیقه 90 رای شان را تغییر دادند پس به قطعیت چیزی  مشخص نیست.


 وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در انتخاب وزرا هوشیارانه تر عمل کند افزود: برای وزارت کار و اقتصاد نیز باید از افراد متخصص و کارشناس انتخاب کند و افرادی را در راس کار آورد که واقعاً تخصص در آن زمینه را دارند.