انتقاد یک نماینده از نطق "سلحشوری" در مجلس

محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمایندگان در اظهارنظرهای خود آزاد هستند اما نباید مباحثی را مطرح کنندکه موجب ایجاد التهاب در کشور شود، اظهار داشت: نمایندگان در برابر مردم چند تعهد دارند که مهم‌ترین آن پیگیری مطالبات آنها است.

وی تصریح کرد: در جلساتی که با مردم داریم درخواست‌های آنها بیشتر متمرکز بر بیکاری، اشتغال و افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی در کشور است و خواسته‌های سیاسی از وکلای ملت ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه مطرح کردن بحث‌های سیاسی درست کردن خوراک برای ضد انقلاب است، افزود: اخیراً یکی از نمایندگان (پروانه سلحشوری نماینده اصلاح‌طلب تهران) نطقی در مجلس داشت که پس از این کار وی بنده به او مراجعه کردم و از وی تشکر کردم و گفتم "اگر فرح پهلوی هم می‌خواست به جای شما در ضدیت با نظام جمهوری اسلامی سخنرانی کند، اینگونه که شما نطق کردید، نمی‌توانست این کار را انجام دهد."

نماینده مردم لنجان تصریح کرد: همکاران ما در مجلس باید در اظهار نظرهای خود مراقب باشند. چون قطعاً در ایجاد التهاب در کشور موثر خواهد بود.

به گزارش تسنیم، اخیراً پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری در نطق‌ میان دستور خود درباره نظارت استصوابی مطالبی را بیان کردند که با موج انتقادات نمایندگان مواجه شده است.