تاملی بر عزاداری سید احمد خمینی در جایگاه وی آی پی!

سید احمد خمینی رحمه الله علیه نیز زندگی بسیار ساده ای داشتند ، جوری نبودند که برای خودشان عنوان آقازادگی بگیرند و حریم برای خودشان قائل بشوند و در بحث و مباحثه جدا از دیگران باشند و با دیگران تفاوت داشته باشند؛ از ایشان نیز سه پسر به نامهای حسن ، یاسر و علی به یادگار مانده است.

- سید حسن خمینی یادگارِیادگار امام متولی آرامگاه امام خمینی رحمه الله علیه و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره شدند ، و البته که سعی در هرچه باشکوه تر کردن مرقد مطهر آن اسوه ساده زیستی داشتند و موفق هم شدند!
download (1)
ماجرای شرکت ایشان در انتخابات خبرگان و عدم احراز صلاحیت ایشان به علت عدم شرکت در آزمون اجتهاد، ماجرای جنجالی جالبی در نوع خود و آن زمان محسوب میشد؛ هرچند که اجتهاد ایشان توسط افرادی چون محقق داماد و موسوی اردبیلی و...تایید گردید!

نکته مهم در زندگی ایشان ازدواج با دختر موسوی بجنوردی عضو گروه اصلاح طلب مجمع روحانیون مبارز است!

- از ایشان نیز چهار فرزند به یادگار مانده است به نامهای سید احمد،نرگس سادات، فرشته سادات وسید محمد هادی.

بنابراین سید احمد خمینی میشود یادگارِ یادگارِ یادگارِامام!!!! که البته در ۱۸ سالگی و در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۷ طی یک مراسم شیک و مجلسی و خصوصی ملبّس به لباس شریف روحانیت میشوند.
proxy-this-arg
این یادگار زاده که توئیت ها و عکسهایش با افراد معلوم الحال و سلبریتی ها و روحانی نمایانی چون سید حسن آقا میری و....غوغایی در فضای مجازی به پا کرده است، جدیدا در پی "عکسهای حضور در vip یک حسینیه" توضیح داده اند که چون لباس روحانیون زیاد است ، برای جلوگیری از گرمازدگی،جدای از مردم مینشینند! و اینجا جایگاه ویژه روحانیون درجه ۱ و ۲ است!(کمی آنطرف تر هم البته غیر روحانیون دیده میشوند که نمیدانیم آنها درجه چندم هستند!اسم نمیبرم عکس را ببینید!)
عزاداری پشت شیشه و زیر کولر گازی نمیدانید که چه معرفت و معنویتی را به دنبال دارد!

سخن طولانی نمیکنم که العاقل یکفی بالاشاره.

رهبر معظم انقلاب حفظه الله :
اولین ضعف ما گرایش به دنیاطلبی بود که گریبان بعضی از ماها را گرفت. بعضی از ما مسئولین دچار دنیاطلبی شدیم، دچار مادیگرائی شدیم؛ برای ما ثروت، تجمل، آرایش، تشریفات و اشرافی‌گری یواش یواش از قبح افتاد.

امام خمینی(ره): یک موی شما بر همۀ آن کاخ‌ نشین‌ها و آنهایی که در این انقلاب هیچ فعالیتی نداشتند، بلکه کارشکنی هم تا آن اندازه که می‌‌توانستند می‌‌کردند و الآن هم هر مقدار که بتوانند می‌‌کنند، یک موی شما بر همۀ آن‌ها ترجیح دارد.

والعاقبه للمتقین

صفورا ترقی