«روحانی» باید جلوی اظهارات دشمندپسندانه «مولاوردی» را بگیرد

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات شهیندخت ملاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی اظهار داشت: ظاهراً دولت به چند شبهه جزایر متناقض تبدیل شده است.

وی افزود: در حالیکه آقای روحانی با عنوان رئیس دولت دائماً از انسجام، وحدت و تمرکز بر روی مسائل اصلی کشور حرف می‌زند و بر همگرایی و هم‌افزایی اصرار دارد و درخواست می‌کند که دعوا‌های سیاسی تا دو سال تعطیل شود از سوی دستیار ویژه ایشان چنین اظهاراتی مطرح می‌شود ما نمی‌دانیم این تناقضات را چگونه هضم کنیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: نزدیکان رئیس جمهور دائماً بر روی مسائل فرعی و انحرافی تمرکز می‌کنند. رئیس جمهور یا بر معاونین، مشاورین و وزرای خود نظارت ندارد و یا اساساً وزرا مشاورین و معاونین برای دستورات و سیاست مقام عالی دولت هیچ ارزشی قائل نیستند.

سروری خاطرنشان کرد: مسئله قابل درک و روشن اینجا است که اظهارات خانم ملاوردی و امثال ایشان در تناقضی آشکار با مسائلی است که آقای روحانی مطرح می‌کند.

وی اضافه کرد: من نمی‌خواهم وارد این حوزه شوم و این را عنوان کنم که خدایی ناکرده ممکن است مواضع آقای رئیس جمهور مبنی بر انسجام هم‌افزایی غیرواقعی باشد، اما توقع این است که اگر رئیس جمهور به دنبال انسجام و هم‌افزایی ملی است اول از دولت خود شروع کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در همین خصوص گفت: وقتی یکی از نزدیکان رئیس جمهور یک قوه را به راحتی تضیف می‌کند و نظام را به گونه‌ای به تصویر می‌کشد که نیرو‌های امنیتی مقابل نظام قرار دارند آیا می‌توان از هم‌افزایی و انسجام ملی سخن گفت؟

به اعتقاد سروری، نیرو‌های امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و کسانی که امروز امنیت را برای کشور به ارمغان آورده‌اند آیا باید مورد تاخت و تاز قرار بگیرند، آیا این اظهارات خانم ملاوردی دوگانگی در داخل نظام را به دشمن گرا نمی‌دهد و آیا این صحبت‌ها نمی‌تواند موجب تضعیف ظرفیت‌های ملی در مقابل دشمن شود.

وی گفت: من نمی‌دانم دوستان خانم ملاوردی چه کسانی هستند که در تعقیب نیرو‌های امنیتی قرار دارند. اما قطعاً اگر مورد تعقیب نیرو‌های امنیتی هستند از عناصر آلوده، نفوذی، جاسوس و معاند جمهوری اسلامی هستند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تأکید کرد: نمی‌توان پذیرفت کسانی که در درون نظام و در جایگاه قدرت قرار دارند با ادبیات اپوزیسیون از بلندگو‌های دشمن علیه نیرو‌های انقلابی صحبت کنند.

سروری در پایان گفت: باید از آقای روحانی بخواهیم که جلوی چنین اظهارات دشمن‌پسندی را بگیرد.