اعجاب کارشناس امنیتی عراق از دقت موشک های ایرانی

سرلشکر بازنشسته 'وفیق السامرایی' روز یکشنبه در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشته است که ضربات دقیق موشکی سپاه پاسداران به مقرهای گروهک تروریستی حزب دموکرات ایران، نشاندهنده فناوری علمی بزرگی است که جمهوری اسلامی ایران در زمینه موشک های زمین به زمین به آن دست یافته است.
وی افزوده است که در این ضربات، موشک های ایرانی با دقت بسیار بالایی اهداف خود را مورد اصابت قرار دادند و نشان داد که موشک های جمهوری اسلامی ایران از سلاح منطقه ای به سلاح نقطه زن تبدل شده اند.
وی همراهی پوشش هوایی گسترده هواپیماهای گشتی (بدون سرنشین) ایران با موشک های شلیک شده را از دیگر نشانه های قدرت تسلیحاتی کشورمان برشمرده است.
السامرایی که قبلا در دوره ریاست جمهوری جلال طالبانی، سمت مشاور رییس جمهور در امور امنیتی را داشته خاطرنشان ساخت که این ضربات موشکی حاوی چند پیام مختلف بوده که یکی از طرف های مهم این پیام عربستان سعودی است.
سرلشکر السامرایی افزوده است که ایران از طریق ضربات اخیر خود، به ریاض این پیام را رساند که قدرت حقیقی موشک های ایران با موشک هایی که می تواند با 'پاتریوت' ردگیری شود، متفاوت است. 
به گفته وی، ایران با این ضربات دقیق موشکی، عملا اعتراض خود را به حمایت از کنسولگری عربستان سعودی در اربیل از گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران به نمایش گذاشت.
این کارشناس عراقی پیام دوم این ضربات را متوجه اربیل دانست تا به تعبیر وی، اربیل به فکر بلندپروازی های احتمالی نیفتد. 
روز شنبه گذشته (17 شهریور) در پی شرارت‌ های گروهک ‌های تروریستی وابسته به دشمنان، و اقدام آنها علیه مناطق مرزی ایران از اقلیم کردستان عراق، سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی با 7 فروند موشک، محل استقرار، جلسه سران تروریست ها، و مرکز آموزشی آنان را هدف قرار داد. 
در این عملیات، مرکز توطئه علیه امنیت ملی ایران منهدم و ده‌ ها تن از سران و عناصر مهم عملیاتی گروهک های تروریستی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.