یک نماینده خبر داد: احتمال تغییر در بدنه دولت در هفته آینده

عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس،گفت: با وجود اینکه روز گذشته (یکشنبه، اول مهر) اخباری مبنی بر استعفای آقای شریعتمداری مطرح و سپس تکذیب شد، خللی در روند استیضاح وی ایجاد نشده و همچنان پابرجاست.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ قبلی، قرار است نشست کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، فردا (سه‌شنبه، سوم مهرماه) با حضور استیضاح‌کنندگان و آقای شریعتمداری در محل کمیسیون صنایع و معادن برگزار شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در عین حال که از برگزاری نشست این کمیسیون درباره استیضاح وزیر صنعت خبر داد،  تغییراتی در بدنه دولت را نیز محتمل دانست و گفت: طبق اخباری که به‌ دست آوردیم، احتمال دارد، اوایل هفته آینده تغییراتی در بدنه دولت، در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت و یک وزارتخانه دیگر صورت گیرد، اما ما در مجلس روند استیضاح را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس تأکید کرد: هدف نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ایجاد تغییرات و ساماندهی وضع موجود، به‌خصوص در حوزه قیمت‌گذاری‌هاست. بنابراین کار بیهوده نمی‌خواهیم انجام دهیم، اگر دولت خودش تغییرات را اِعمال کند، احتمال دارد روند استیضاح آقای شریعتمداری نیز متوقف شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نشست فردای کمیسیون صنایع با استیضاح‌کنندگان و آقای شریعتمداری بستگی دارد.