قصه پوچی به نام حقوق بشر غرب

محمدتقی رهبر  با اشاره به حمله امارات و عربستان به یمن ،گفت: امارات و عربستان مزدوری آمریکا و اسرائیل را پذیرفته‌اند .

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه در اروپا حقوق بشری به جا نمانده است،ادامه داد: قصه پوچی به نام حقوق بشر در غرب مطرح است که درست ضدحقوق بشر هر کاری دلشان بخواهد می کنند و بعد به طور نمایشی رفتار می کنند.

حقوق بشر هم افسانه‌ای بیش نیست​

وی افزود:حقوق بشر جولانگاهی برای تضییع حقوق مستضعفان ،حقوق محرومین و ملت های ضعیف و غارت کردن و توجیه کردن جنایات ابرقدرت ها است،ما از این حقوق بشر سالیان دراز است که هیچ معجزه ای ندیده ایم و هر حرکتی داشته در مقام حمایت از ظالمین و تضییع حقوق مظلومین بوده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه آل سعود و امارات مزدوری خود را پنهان نمی‌کنند،ادامه داد: وقتی آل سعود با اسرائیلی‌ها دست می‌دهند و سفارت باز می‌کنند،ما دیگر از آل سعود و امارات انتظاری نداریم؛ بنابراین اگر امارات و آل سعود این حرکات را انجام میدهند انتظاری از آنها نیست چراکه آنها خودشان را به آمریکا و اسرائیل فروخته اند.

شاهزاده های ضعیف و ذلیل سعودی روسری ذلت بر سرشان انداخته اند

محمدتقی رهبر با بیان این که شاهزاده های ضعیف و ذلیل عربی روسری ذلت بر سرشان انداخته اند،تاکید کرد:شاهزاده های سعودی و اماراتی ژست اسلام و مسلمانی را می گیرند و بعد  برای نابودی اسلام هم به دشمن کمک می‌کنند.

خطیب جمعه اصفهان  با اشاره به استقامت مردم یمن ادامه داد:مردم یمن واقعا ثبات و استقامت تاریخی شان را نشان داده‌اند و باید مسلمانان از آنها حمایت کنند ،من هم به عنوان یک ایرانی،کشور و حکومت ایران به عنوان حامی مستضعفان وظیفه دارد به آنها کمک کند و این موضوع را نباید پنهان کنیم حکومت و دولت ما قوای مسلح ما به هر نوعی که امکان دارد و اقتضا می‌کند باید دفاع از مظلومین را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

عضوشورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان این که دفاع از مظلومین و مبارزه با ظلم و بی عدالتی شعارهای ابتدای انقلاب ما بوده است،تاکید کرد: سخنان امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب ،برای کاغذ و کتاب نیست؛بنابراین دفاع از مردم مظلوم یمن هم باید جزو استراتژی اصولی ما باشد، هر نوعی از جمله غذا و دارو حتی تسلیحات ما باید از این مردم حمایت کنیم

مردم مظلوم یمن از اربعین امام حسین(ع) مقاومت را آموخته‌اند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه که مردم یمن اسطوره مقاومت هستند،تصریح کرد:مردم مظلوم یمن باید جلوی چشم همه باشند آنها از کربلای امام حسین (ع) یادگرفته اند،از اربعین امام حسین(ع) مقاومت را آموخته‌اند،در مقابل بیگانه باید استقامت کرد و این مردم را باید حمایت کرد.

محمدتقی رهبر با اشاره به این موضوع که پیروزی از آن این مردم است،تاکید کرد: شعار "زیر بار ستم نمی کنیم زندگی، جان فدا می کنیم در ره آزادگی"از شعارهای ابتدای انقلاب به ما را هم دارد اجرا می کند،پس ما باید ازمردم مظلوم حمایت کنیم و اعمال آل سعود و اماراتی‌ها را محکوم کنیم و حقوق بشر هم افسانه‌ای بیش نیست.