نماینده مجلس: هر چهار وزیر از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند

محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی چهار وزارتخانه راه، کار، اقتصاد و صنعت گفت: با توجه به اینکه چند ماه است بعضی وزارتخانه‌ها با سرپرست اداره می‌شود و با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و اینکه این چهار وزارتخانه‌، وزارتخانه‌های اقتصادی هستند و فکر می‌کنم که بنای مجلس بر تعامل است و با نگاه مثبت به وزرای پیشنهادی نگاه می‌کند.
وی با بیان اینکه البته من وقت نکردم برنامه هر چهار وزیر پیشنهادی را بخوانم، افزود: با توجه به آشنایی نسبی که دارم و با توجه به فضای موجود اینگونه به نظر می‌رسد که هر چهار وزیر پیشنهادی بتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی در رابطه با وضعیت محمد شریعتمداری برای کسب رأی اعتماد از مجلس اظهار داشت: با توجه به استیضاح محمد شریعتمداری در زمان وزارتش در وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرایطی که در این خصوص ایجاد شد شاید شریعتمداری برای کسب رأی اعتماد از مجلس برای وزارت کار شرایط سخت‌تری داشته باشد.
امینی‌فرد خاطرنشان کرد:‌ در روزهای گذشته شریعتمداری شرایط خوبی را برای کسب رأی اعتماد در میان نمایندگان نداشت اما در روز چهارشنبه با توجه به جلسات وی با نمایندگان و توضیحاتی که ارائه داد شرایط بهتر و مهیاتر از روزهای قبل شد.
وی افزود: مجلس شناخت بالایی از وزیر پیشنهادی راه ندارد اما شرایط وی برای کسب اعتماد رو به بهبود است و رضا رحمانی وزیر پینشهادی صنعت هم شناخت بهتری از وی در میان نمایندگان وجود دارد و دژپسند با توجه به اینکه معاون سازمان بودجه بوده و در جلسات کمیسیون تلفیق و بودجه حضور داشته شناخت بهتری در مورد وی در میان نمایندگان است.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: علی‌رغم اینکه وزیر راه برای نمایندگان شناخته شده نیست اما از آنجا که رزومه خوبی دارد به نظر من می‌آید که برای کسب رأی اعتماد موفق باشد و به طور کلی هر چهار وزیر شانس کسب رأی اعتماد از مجلس را دارند.