ماموریت ویژه دژپسند از نظر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

شهاب نادری درباره تداوم شرایط برای کاهش قیمت دلار گفت:باید پذیرفت قیمت ارز در سال جاری با افزایش غیرقابل توجیهی روبرو شده چرا که بخش قابل توجهی از رشد قیمت دلار ناشی از برخی اخبار سیاسی و فضا سازی رسانه ای از سوی دشمنان بوده است. 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ایران سال هاست که از سوی آمریکا تحریم شده است بنابراین در صورت مدیریت صحیح و اعمال سیاست های کارشناسی، امکان مدیریت بازار و مقابله با تحریم ها وجود دارد.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر در مجلس شورای اسلامی افزود:مجلس به وزرای اقتصادی کابینه رای اعتماد داد و از طرفی حدود سه سال از مدت فعالیت دولت دوازدهم باقی مانده است بنابراین باید دولت اقدامات اساسی برای تعدیل قیمت ها در بازارهای مختلف انجام دهد.با توجه به رای بالای نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی اقتصاد و برنامه های دژپسند پیش بینی می شود شرایط برای کاهش قیمت دلار فراهم شود.
وی ادامه داد:امکان تحریم فروش نفت ایران وجود ندارد بنابراین مشکل چندانی برای درآمدهای ارزی کشور ایجاد نمی شود از طرفی ساز و کارها برای انجام تعاملات بانکی وجود دارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود حجم قابل توجهی از ارز و طلا در کشور،یادآور شد:امیدوارم وزیر اقتصاد با هماهنگی با تیم اقتصادی دولت از تمامی ظرفیت ها برای کاهش قیمت ارز،ایجاد ثبات اقتصادی و مهار نرخ رشد تورم استفاده کند.