شایعه‌سازان درصدد به حاشیه راندن افراد انقلابی هستند/دکتر قالیباف فردی کاریزماتیک است

گروه سیاسی- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهداف و علل پشت پرده شایعه‌سازی علیه دکتر قالیباف گفت: شایعه‌سازان و یا افرادی که دست به تخریب و شایعه می‌زنند به‌دنبال شکستن شانس‌هایی هستند که وجود دارد و افرادی که ممکن است در آینده بتوانند به ‌نوعی مورد اقبال عموم مردم قرار گیرند، حال سعی می‌کنند تا با توهین و شایعات علیه آنها تخریب‌شان کنند. به گزارش افکارنیوز، این توهین و تخریب‌ها هم در اتاق‌های فکری صورت می‌گیرد که در خارج از کشور قرار دارد و علیه نظام و کشور ایران جنگ روانی انجام می‌دهند. از این جهت درصدد هستند که افراد انقلابی داخل کشور را با شایعات به حاشیه ببرند و ازطرف دیگر امید مردم را نسبت ‌به آینده تبدیل به یاس و ناامیدی کنند و افرادی که در میان مردم دارای جایگاهی هستند با تخریب و توهین خراب کنند و آن جایگاه را از بین ببرند و خدشه‌دار کنند.
حسینعلی حاجی دلیگانی افرادی مانند دکتر قالیباف اشخاصی هستند که می‌توانند برای آینده این نظام و کشور مفید باشند و ظرفیت‌هایی دارند که در آینده اگر در شرایطی قرار گیرند می‌توانند به کمک مردم و نظام بیایند. از این جهت دشمنان سعی می‌کنند این افراد را تخریب کنند و امید مردم را نسبت ‌به آنها تبدیل به یاس کنند تا از این راه مردم احساس نکنند که افراد کاریزماتیک و مطرح در کشور وجود دارد و ناامید شوند. دکتر قالیباف با اقدامات و مدیریتی که در شهرداری و سایر حوزه‌ها انجام دادند، تبدیل به فردی کاریزما و مطرح شدند.
حاجی دیلگانی در ادامه به تأثیر نامه دکتر قالیباف در گسترش شایعات علیه او نیز اشاره کرد و گفت: قطعاً نامه دکتر قالیباف نیز می‌توانسته در این نوع برخورد و توهین و شایعات موثر باشد و با ایشان مقابله کردند. افرادی مانند ایشان که در انتخابات ریاست‌جمهوری هم شرکت کردند و البته به‌ظاهر نیز شکست خوردند و حال برنامه‌های خود را در اختیار رقیب قرار دادند که البته اقدامی شایسته است. اقای دکتر قالیباف نیز در وضعیت جدید اقتصادی که کشور درگیر آن بود و از چند ماه پیش ایجاد شده است، تلاش کردند تا راه‌کارهایی را که براساس مطالعات و تحقیقات انجام دادند در اختیار دولت و مجلس قرار دهند تا از آنها در جهت برون‌رفت از وضعیت نابه‌سامان فعلی استفاده شود.