روحانی: ملت بزرگ ما نخواهد گذاشت دشمن لبخند بر لبانش نقش ببندد

حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جمع مردم شاهرود بیان داشت: استان سمنان از گرمسار، آرادان، سرخه، سمنان، مهدی‌شهر، دامغان، شاهرود، و شهرستان میامی به همه مردم عزیز این استان پهناور و بسیار مهم و استراتژیک کشور سلام و درودم را عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: شاهرود بزرگ، قهرمان و مرکز علم و فقه و عرفان با همه زیبایی‌های طبیعتش و با مردمان دلاورش و شاهرود نقطه زیبایی که اگر ۵۰ کیلومتر از آن به شمال حرکت کنیم به زیباترین جنگل‌ها می‌رسیم و اگر ۵۰ کیلومتر به جنوب حرکت کنیم به کویر دست پیدا می‌کنید، شاهرود سرزمینی بین جنگل و کویر است.

روحانی اضافه کرد: مهمترین مسئله استان را نماینده محترم ولی فقیه در این استان و امام جمعه شاهرود بیان کردند. من راجع به هر دو مسئله و چند مسئله دیگر استان و شهرستان شاهرود به عرض می‌رسانم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سخنم را می‌خواهم از اینجا آغاز کنم، امروز، روز آزمایش و امتحان بزرگ تاریخی برای ما ملت ایران است. امروز، روزی است که برای اولین بار بعد از ۴۰ سال مبارزه با دشمن ظالم و ستمگر آمریکا به پیروزی‌های کم‌نظیری دست یافته‌ایم و ملت بزرگ ما نخواهد گذاشت دشمن لبخند بر لبانش نقش ببندد.