جوانان باید با شور انقلابی مشت خود را به دهان اختلاسگران  داخلی بزنند

سردار سعید قاسمی ظهر امروز در همایش بزرگ «روز دانشجو» که سوله ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای نا امیدی دشمن از انقلاب و این نام است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ۴۰ فرصت کمی برای احیای ۲۵۰۰ سال نکبت و نجاست دوران شاهنشاهی است تصریح کرد: امروزه چهار دهه از شعار‌ها و آن حرکت انقلابی بزرگ انقلابیون با تمام از فراز‌ها و فرود‌ها می‌گذرد، باید از این تجربه در پیروزی‌ها و شکست‌ها و در موضوعات مختلف استفاده کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم لازم است یک بار دیگر آن دوران بازخوانی شود تا بتوانیم تجربیات مثبت آن را سرلوحه خود قرار دهیم باید ببینیم بعد از انقلاب هر کدام از روسای جمهور چه صفت‌هایی داشته اند و برآیند کلی شعار‌های آنان چه بوده است.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه مردم حاشیه زاهدان با مرگ و زندگی دست و پنجه می‌کنند تصریح کرد: اوضاع و شرایط بد معیشتی برای برخی از مردم و همچنین درد‌های جامعه لبخند را از روی چهره‌ها محو می‌کند، اما منتظر روزی که این مشکلات برطرف شود هستیم.

وی ادامه داد: جوانان باید با شور انقلابی نه تنها به دهان استکبار جهانی بلکه بر دهان داعشیان و اختلاسگران و مفسدان اقتصادی داخلی بزنند که در این راستا نباید از عناصر فتنه در مقامات و پست‌ها استفاده کرد.