جدال توییتری ضرغامی و آشنا +عکس

یکی از اولین کسانی که نسبت به لایحه بودجه ۹۸ دولت، واکنش نشان داد، عزت‌الله ضرغامی بود. او در فضای مجازی و در حساب کاربری توئیتری خود به نحوه و چگونگی سیاست‌های اقتصادی دولت در تنظیم بودجه انتقاد کرد. اما این واکنش ضرغامی، بدون جواب نماند. حسام‌الدین آشنا، مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور، در حساب توئیتری خود، انتقاد‌های ضرغامی را با صراحت جواب داد که بازتاب گسترده‌ای نیز در رسانه‌ها به همراه داشت.

ابتدا عزت‌الله ضرغامی در حساب توییتری خود نوشت:

«پس از بررسی مقدماتی، دریافتم ‎بودجه ۹۸ با بودجه سال‌های گذشته تفاوت چندانی ندارد. اگر آقای روحانی مردم را به ‎مقاومت می‌خواند باید روح این فراخوان در بودجه دولت هم منعکس شود. گویا آقای رئیس جمهور و تیم اقتصادی شان هنوز شرایط ‎جنگ اقتصادی را باور ندارند!»

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به زنونابین ختم شد

حسام‌الدین آشنا در پاسخ به توئیت ضرغامی، با کنایه نوشت که هنوز مجلس لایحه بودجه را تحویل نگرفته است: «شما آن‌را در شورای انقلاب فرهنگی دیدی یا در شورای فضای مجازی یا جای دیگر؟ آیا نسخه‌ای که به شما تقدیم شد امضای رئیس جمهور را داشت؟ پیشنهاد شما برای ‎شرایط جنگ‌اقتصادی به خصوص بودجه صدا و سیما چیست؟».

اما ماجرا به ابنجا ختم نشد. روز گذشته ضرغامی بخشی از سخنانش در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز را منتشر و در توییتر نوشت: «کارنامه دولت در پروژه ملی پیام‌رسان داخلی، بسیار منفی است. اگر این دولت، در زمان جنگ تحمیلی سر کار بود، هرگز صنایع خودکفایی در مقابل دشمن شکل نمی‌گرفت».

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به زنونابین ختم شد

آشنا هم با اشاره تلویحی به زاویه داشتن راستگرا‌ها با دولت مهندس موسوی نوشت: «آقای ضرغامی! زمان جنگ کدام دولت در راس کار بود؟».

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به زنونابین ختم شد

در آخر ضرغامی در پاسخ به این توییت آشنا، عبارتی که روحانی هفته گذشته در جمع همشهریانش به زبان سرخه‌ای به کار برده بود را نوشت: #زنونابین! (به معنی "می‌دانم، ولی نمی‌گویم").

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به زنونابین ختم شد

پس از جدال توییتری ضرغامی و آشنا، خبر تعلیق حساب توییتری آشنا توسط توییتر در رسانه‌ها منتشر شد، ولی علت آن هنوز مشخص نیست.

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به زنونابین ختم شد