خجسته: به لطف تدابیر رهبری از اهداف شوم دشمن عبور کردیم

امیر خجسته پنجشنبه ۲۲ آذر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، در تشریح عبور از مشکلات اقتصادی بعد از عید نوروز، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تنظیم بودجه ۹۸ بعداز عید با استفاده از سرمایه غنی ایران که چندین برابر سرمایه کل قاره اروپا است از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

وی تدابیر آمریکا و برنامه‌ریزی دشمن در ۱۳ آبان را با شکست عنوان کرد و یادآور شد: به لطف تدابیر مقام معظم رهبری از اهداف شوم دشمن عبور کردیم؛ استکبار قصد دارد با تحمیل فشار اقتصادی، مردم را به خیابان‌ها بکشاند.

خجسته با تاکید بر کاهش قیمت اجناس هم‌زمان با کاهش نرخ ارز در بازار، اظهار کرد: بحث تنظیم بازار و معیشت مردم همواره در اولویت قراردارد. ایران امن‌ترین کشور در جهان است و این امنیت باید درحوزه اقتصادی نیز خودش را نشان دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس‌شورای اسلامی با تاکید بر شرایط سخت جنگ اقتصادی در حال حاضر، بیان کرد: رمز موفقیت ما وحدت است و امیدواریم این وحدت بین مسئولان و مدیران بیشتر شود؛ فعالیت مدیران درشرایط کنونی جهاد است و آن‌ها نباید تنها در ساعات اداری کارکنند بلکه باید شبانه روزی مشغول فعالیت و یافتن راهی برای کم‌کردن بار سخت معیشتی از دوش مردم باشند.

وی در رابطه با توسعه استان همدان و استمرار پیشترفت این استان بیان کرد: شتاب توسعه استان باید قدرتمندتراز گذشته باشد؛ همواره باید گردشگری و جذب سرمایه‌گذار را دراولویت قرارداد و درخشیدن استان را درسطح بین‌الملل استمرار دهیم.

خجسته با بیان اینکه مدیران نباید چشم امید به دولت داشته باشند، اظهار کرد: بودجه ۹۸ با عدالت اجرا می‌شود و مدیران باید اعتبارات داده شده را مدیریت کنند و با جذب سرمایه‌گذار پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برسانند.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب استان همدان در جهت رشد و پیشترفت، مطرح کرد: باید مشکل پیمانکاران مرتفع شود تا پروژه‌هایی مانند پتروشیمی ابن‌سینا و هگمتانه، استخرشیرجه و شنا و استادیوم ۱۵ هزار نفری به سرانجام برسند.