امنیت امروز نتیجه تلاش و همت سربازان است

 سردار کمالی معاون نیروی انسانی سرباز نیروهای مسلح صبح امروز در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) سپاه تهران بزرگ گفت: سربازان مدافع امنیت کشور هستند و نقش آنها بی بدیل است.

وی در ادامه افزود: امروز کسانی که در فضای رسانه ای کشور جایگاه سرباز در جنگ های آینده انکار می کنند، درصدد انکار نقش سرباز در تامین امنیت هستند.

کمالی با اشاره به جایگاه سرباز گفت: پیش نیاز هر پیشرفتی تامین امنیت است و اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ چیز سر جای خودش نخواهد بود. آزادی و استقلال و پیشرفت و حتی تشکیل خانواده را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به ناامنی در کشور های اطراف افزود: در همین چند سال اخیر مشاهده شد که اگر امنیت در جایی از بین رفت چه اتفاقاتی خواهد افتاد، چه سرها که از تن جدا نشد و چه انسان های بی گناه که بی محاکمه کشته نشدند. و زنان و دختران آنان را به مسابقه و حراج گذاشتند.

کمالی با بیان اینکه امنیت اتفاقی نیست، گفت: امنیت اتفاقی نبوده و کسی هم آن را به شما هدیه نمی کند.امنیت نتیجه تلاش و همت سربازان است.

معاون نیروی انسانی نیروهای مسلح بسیجیان و سربازان را دو بازوی انکار ناپذیر تامین امنیت برای نیروهای مسلح خواند و گفت: در دفاع مقدس دو میلیون و نهصد هزار سرباز رزمنده داشتیم که ۶۰ هزار شهید سرباز را نیز تقدیم امنیت ایران و اسلام کردیم.

کمالی در بیان اهمیت دوران سربازی گفت: کسانی که می گویند دوران سربازی گذشته است. یا جاهل هستند یا اینکه تعمدی در تضعیف نیروهای مسلح دارند. سربازان ما بازوان توانمند نیروهای مسلح هستند.

وی با بیان اینکه سربازی کار سختی است گفت: خدمت سربازی یک نوع ایثار و فداکاری است. همانطور که جوانان هم سن شما دردفاع مقدس با جانفشانی یک متر از خاک کشور را به دشمن ندادند، امروز نقش انکار ناپدیر شما نیز چنین است.