اخلاق مهمترین عامل قدرت در نظریه‌های دفاعی رهبر انقلاب است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهووی اسلامی ایران در چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای که صبح امروز (یک شنبه) و به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: تدابیر و نظریات رهبر معظم انقلاب در همه حوزه ها چراغ راه و قطب نمایی برای پیشرفت و تعالی است.

وی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا تجارب بسیار غنی و ارزشمندی از دوران قبل از انقلاب اسلامی و دوران با شکوه دفاع مقدس داشته و احاطه کاملی بر مسائل امنیتی، دفاعی و نظامی دارند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما می توانیم به بهترین نحو ممکن استراتژی دفاعی را از این اندیشه استخراج کنیم، تصریح کرد: در نظریه دفاعی ایشان از اخلاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل قدرت نام برده شده که در دیگر نظریات وجود ندارد.

امیر موسوی معنویت محوری، هوشیاری، خود اتکایی و خود محوری را از محور های اصلی نظریه دفاعی رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: وقتی به تدابیر امنیتی مقام معظم رهبری نگاه می کنیم ایستادگی و مقاومت فعال در مقابل استراتژی های دشمن دیده می شود.

وی در پایان تاکید کرد: نظریه فرمانده معظم کل قوا از دین ،علم و تجربه بر آمده و بر هوشیاری، خود اتکایی و خود محوری استوار است.