واکنش ظریف به رجزخوانی نتانیاهو

وزیر خارجه ایران در توئیتر نوشت: «نتانیاهو ابتدا ایران را به نابودی تهدید کرد و حالا علنا به رجزخوانی درباره موشک‌های تهاجمی (رژیم صهیونیستی) پرداخته که به گفته او بردش به همه جا می‌رسد».

وزیر خارجه ایران در یک پیام توئیتری به مواضع جنگ طلبانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بی توجهی کشورهای غربی به این مواضع انتقاد کرده است.

«محد جواد ظریف» بهد از ظهر امروز سه شنبه در شبکه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اول، نتانیاهو درحالی که کنار کارخانه بمب اتمی ایستاده بود، ایران را به نابودی تهدید می‌کند و حالا او علنا به رجزخوانی درباره موشک‌های "تهاجمی» اش که (به گفته او) بردش به همه جا می‌رسد، می‌پردازد».

وزیر خارجه ایران افزود: « او (به رغم تهدید اتمی ایران و رجزخوانی درباره موشک‌های تهاجمی رژیم صهیونیستی) هنوز هم درباره موشک‌های دفاعی و بازدارندگی ایران ناله و شکایت می‌کند و غرب طوطی وار درباره "نگرانی‌های" او حرف می‌زند».

اظهارنظر توئیتری ظریف در ادامه انتقادهای اخیر او به مواضع آمریکا و غرب علیه برنامه دفاعی موشکی ایران مطرح شده است. 

وزیر خارجه ایران در حاشیه نشست اخیر «مجمع دوحه» در قطر، ضمن رد مواضع آمریکایی‌ها علیه برنامه موشکی ایران، تاکید کرد که این برنامه برای دفاع از کشور است و واشنگتن در موضعی نیست که درباره این برنامه صحبت کند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (دیروز) در ادامه اظهارات جنگ طلبانه مقام‌های صهیونیستی، به صحبت درباره «موشک‌های تهاجمی» این رژیم پرداخت.

او مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی دارای «موشک‌های تهاجمی» است که امکان رسیدن به هر هدفی در منطقه (غرب آسیا) را دارد».