جلسه فوق‌العاده هیئت نظارت درباره اهانت نماینده سراوان

محمدجواد جمالی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، امروز (سه‌شنبه 4 دی) در حاشیه نشست علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، صبح امروز جلسه‌ای را با رئیس گمرک و معاون پارلمانی فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور ‌دارایی برای بررسی اتفاقات مربوط به نماینده سراوان برگزار کرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد؛ هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان صبح فردا (چهارشنبه 5 دی) در جلسه‌ای فوق‌العاده‌ به ادامه مذاکرات بپردازند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان یادآور شد: به دلیل آن که رئیس جمهور امروز بودجه 98 را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، بنابراین جلسه هیئت نیمه تمام ماند و ادامه جلسه به فردا موکول شد.

جمالی با بیان اینکه نماینده سراوان به دلیل کسالت در جلسه امروز حضور نداشت، اظهار داشت: در این جلسه فیلم اتفاقات آن روز مورد بازبینی قرار گرفت و رئیس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد نیز توضیحاتی را ارائه کردند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره بررسی شکایت نمایندگان از نماینده سراوان گفت: هنوز شکایتی به این هیئت واصل نشده البته تفاوتی هم نخواهد کرد چون هیئت رئیسه از ما خواسته که پرونده را بررسی کنیم و اگر نماینده‌ای هم شاکی نباشد ما می‌توانیم به این موضوع ورود کنیم.