تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی متن تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسؤولان اجرایی کشور را به این شرح قرائت کرد:

ذوالنوری نماینده قم به رییس‌جمهور: آقای رییس‌جمهور به دستور دولت بنیاد شهید از پرداخت حق بیمه تکمیلی جانبازان منع شده است و زندگی بسیاری از آنان در حال فروپاشی است هر چه زودتر نسبت به تامین و پرداخت بیمه تکمیلی این عزیزان توسط بنیاد شهید اقدام کنید.

ابراهیمی نماینده شازند به وزیر جهادکشاورزی: نقش شرکت پشتیبانی دام در تامین نهاده‌های ذرت و سویا برای مرغداران چیست؟ چرا این شرکت در موارد ضروری وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهد؟

شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به وزیر دادگستری: با وجود دریافت صددرصدی هزینه دادرسی از مردم چرا حق و حقوق شوراهای حل اختلاف به درستی پرداخت نمی‌شود؟

عزیزی نماینده ابهر به وزیر نفت: دلیل عدم جابجایی لوله گاز از وسط شهرستان‌های ابهر و خرمدره که باعث مشکلاتی برای مردم شده است، چیست؟ به وزیر راه: روستاهای شهرستان سلطانیه همچنان فاقد جاده آسفالت هستند. به رییس‌جمهور: مشکلات میراث فرهنگی در شهرستان سلطانیه همچنان حل نشده است.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت: چرا بدهی بیمارستان‌ها و داروخانه‌های خصوصی چندین ماه است که پرداخت نمی‌شود؟ به وزیر تعاون: چرا بدهی موسسات خصوصی پرداخت نمی‌شود؟

اکبری نماینده شیراز به وزرای جهادکشاورزی و اقتصاد: چرا بر واردات، ترخیص و توزیع نهاده‌های تولید، نظارت مسؤولانه نمی‌شود؟

افضلی نماینده نهبندان به وزیر راه: متاسفانه در مورخ ۱۵ دی ۹۷ سه مورد تصادف در جاده نهبندان – سربیشه اتفاق افتاده که باعث فوت هشت نفر از هموطنان شده از شما تقاضا دارم برای تامین اعتبار و احداث باند دوم جاده نهبندان – سربیشه تسریع کنید.

نادری نماینده اورامانات به وزیر نفت: علت گازرسانی نشدن به اورامانات و بی‌توجهی به مناطق زلزله‌زده چیست؟ به وزیر راه: بی‌توجهی به پروژه ۲۰۱۶ واحدی ستارگان ماندگار کرمانشاه که متعلق به ۱۸۰۰ خانوار پاسدار، ایثارگران و جانبازان و بازنشسته است.