مردم عراق و حشدالشعبی طومار آمریکا را خواهند پیچید

احمد سالک کاشانی، در واکنش به بازگشت منافقین به عراق و استقرار آنها در پایگاه‌های نظامی آمریکا جهت آموزش، گفت: در طول چهل سال گذشته با حمایت رهبری و پشتیانی مردم شکست های پی در پی سلطه جهانی و استکبار را شاهد بوده ایم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکا تصور می کرد می تواند باکودتای یمن در مدت کوتاهی کار این کشور را تمام کند، یادآور شد: واشنگتن در حال حاضر در تمام پروژه های خود در منطقه شکست خورده و حدود 5 سال است مردم یمن در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند که این به معنای شکست عربستان و آمریکا است.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور انقلابی مردم عراق و حشدالشعبی باعث شد جریان داعش در عراق از بین برود، گفت: همچنین در سایر کشورهای منطقه حرکت های انقلابی باعث شد جنگ های نیابتی که آمریکا با پول عربستان سعودی، امارات و کویت ایجاد کرد بی نتیجه بماند و دولت های خودخوانده داعش، القاعده و طالبان شکست مفتضحانه ای را متحمل شوند.

سالک در ادامه خروج آمریکا از سوریه را شکست دیگری برای کاخ سفید دانست و افزود: از آنجایی که این اقدام کاخ سفید مورد ملامت کنگره قرار گرفت ترامپ باید کاری می کرد تا حضور خود در منطقه را ثابت کند از این رو به صورت مخفیانه وارد عراق مشدهی شود و در مصاحبه خود می گوید مخفیانه به این کشور آمده ام تا سالم برگردم در حالی که جلیقه ضدگلوله به تن دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: اخیرا این حرکت فریبکارانه درباره هدایت و استقرار منافقین در پایگاه های آمریکایی در کردستان عراق نیز صورت گرفت که نشان دهنده ضعف و شکست آمریکا است.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان با تأکید بر اینکه این اطمینان را داریم که مردم عراق و حشدالشعبی طومار آمریکا را خواهند پیچید، خاطرنشان کرد: عکس العمل دولت مرکزی بغداد برای این عمل فریبکارانه آمریکا در خاک این کشور که بدون هماهنگی بوده قطعا تبعات بعدی بدی را برای ایالات متحده خواهد داشت.

اخیرا یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف البناء اعلام کرده است آمریکا همزمان با آغاز خارج کردن نظامیان خود از سوریه، عناصر سازمان موسوم به مجاهدین خلق ایران(منافقین) را به عراق بازگردانده است. همچنین پایگاه نظامیان آمریکا در شمال عراق میزبان ده‌ها عضو این سازمان است و نیرو‌های آمریکایی مستقیما آن‌ها را آموزش می‌دهند.