خروج آمریکا از مجامع و تعهدات بین المللی فرار رو به جلو است

مرتضی صفاری نطنزی با بیان اینکه خروج آمریکا و رژیم صهیونیستی از مجامع بین المللی و توافقات جهانی خیلی به نفع آنها نیست ،گفت:خروج  آمریکا و رژیم صهیونیستی از یونسکو و از شورای حقوق بشر سازمان ملل و دیگر توافقات بین المللی به نفعشان نیست.

آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توانند تعزیه گردان جریان های بین المللی باشند

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس افزود:جمهوری اسلامی در طولانی مدت  اعلام می کرد که آمریکا و اسرائیل قابل اعتماد نیستند و نمی شود به آن ها اتکا کرد.

صفاری نطنزی بابیان اینکه برای فرار از فشارها از تعهدات سرباز می زند،مطرح کرد:اساساً دیگر از حالا به بعد باید  بگوییم که آنها قوانین و مقررات بین المللی را هم رعایت نمی کنند و بنابراین نمی‌توان پذیرفت که اینها تعزیه گردان جریان های بین المللی باشند.خروج آمریکا و رژیم صهیونیستی هم  دستاویزی برای ما و دیگرانی که علیه آنها اقدام می کنند.

خروج آمریکا از مجامع و تعهدات بین المللی فرار رو به جلو است

عضوفراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا اعلام کرده است که یونسکو ساختار ضداسرائیلی دارد،تاکید کرد:آمریکایی ها در شورای حقوق بشر هم دچار مشکل بودند و مسئله دارند،در حوزه های بین المللی هم تحت فشار هستند و برای فرار رو به جلو و مقابله با این فشارها این اقدام ها را می کنند نه اینکه خروج آنها از توافقات و پیمان ها دستاوردی برایشان داشته باشند.

صفاری با اشاره به رد بسیاری از توافقاتی آمریکایی ها خودشان بانی آن بودند،تصریح کرد:آمریکایی ها کارهای غیرقانونی و توافقاتی که  در جریان های بین المللی و بین اسرائیل و فلسطین که سال‌های سال خودشان بانی آن بودند را هم همه را نادیده گرفتند و دارند کنار می‌زنند؛ آنها دریگر جایگاهی ندارند و حتی اگر در این تعهدها بمانند باز هم همیشه متهم هستند چرا که آنها را نقض می‌کنند و سوژه و موضوع دیگر کشورها هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بالاخره دنیا هم این حرکت‌های آمریکا و اسرائیل  را رصد می‌کند،تصریح کرد:آن ها متهم هستند؛واقعا به نقض حقوق بشر و در واقع پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها در این منطقه متهم هستند.