رمز موفقیت انقلاب از زبان عارف

محمدرضا عارف صبح چهارشنبه در شورای اداری پردیس که با حضور برخی از اعضا مجمع نمایندگان استان تهران، شکرالله حسن بیگی معاون استاندار تهران و جمع دیگری از مسئولین برگزار شد، طی سخنانی گفت: هم افزایی تمام دستگاه‌های شهرستان پردیس جهت حل مشکلات لازم است، در واقع رمز موفقیت انقلاب همین هم افزایی و وحدت مردم و مسئولان بوده است.

وی ضمن تاکید بر آسیب شناسی انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی گفت: مردم نگاه نمی کنند، که یک مدیر در بخش اجرایی، قانون گذاری و یا قضایی است، همه را به یک چشم می بینند، باید تنگ نظری ها و حب و بغض ها را کنار بگذاریم و در دهه پنجم انقلاب باید بیشتر به نرم افزارها و حل آسیب های اجتماعی بپردازیم، انقلاب ما انقلابی فرهنگی است، اما متاسفانه امروز آسیب های اجتماعی در آستانه بحران است و وضعیت فرهنگی ما در شان نظام ارزشی مان نیست.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان این که شاید نسخه هایی که برای مسایل فرهنگی پیچیده ایم، پاسخگو نبوده است، گفت: با نوعی لجبازی و یا بی تفاوتی را در زمینه های فرهنگی شاهد هستیم، که در این بین استان تهران وظیفه سنگینی دارد و هر اتفاقی در این استان به سرعت در تمام کشور می پیچد.

عارف ادامه داد: مترو اسلامشهر و پردیس جزو اولویت هایی است، که کلنگ مترو اسلامشهر اول همین هفته زده شد و امیدوارم کلنگ مترو پردیس نیز در دهه فجر به زمین بخورد.