بیانیه اعتراضی جمعیت جانبازان نسبت به بازداشت غیرقانونی خبرنگار پرس‌تی وی

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیانیه‌‌ای، نسبت به بازداشت غیرقانونی  مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه پرس‌تیوی واکنش نشان داد. 

در این بیانیه‌ آمده است:

 این بانوی آفریقایی الاصل و تبعه و شهروند آمریکا که با اندیشه‌های امام خمینی رحمه الله علیه به اسلام تشرف یافته و خبرنگار و مجری و مستندساز شبکه بین المللی پرس تی وی و مقیم ایران می باشد، بدون اطلاع قبلی و ارسال احضاریه قانونی و تفهیم اتهام، غیر قانونی کماکان در زندان و در شرایط سخت تحریمی به سر می برد.

 پلیس نژاد پرست ایالات متحده، طبق سنت مرسوم در برخورد با رنگین پوستان و بدون توجه به مصونیت سیاسی این خبرنگار مسلمان انقلابی و رنگین پوست؛ ایشان را از حق طبیعی دفاع از خود محروم نموده است.

 به رغم اطلاع از منش انقلابی این بانوی عفیف و محجبه، مامورین اقدام به کشف حجاب ایشان می‌کنند. 

مدعیان حقوق بشر و شهروندی به سبک نظام لیبرال دموکراسی به رغم اینکه  دادگاه ایالت متحده و هیئت ژوری، تا کنون از اعلام جرم ایشان امتناع ورزیده و فقط ایشان را بعنوان "شاهد مطلع" در تحقیقاتی که هنوز ماهیت آن معلوم نیست متهم نموده و  زندانی کرده است.

اینک بر تمام آزادیخواهان و مدافعان حقوق انسانی است که فریاد خود را بر سر بی قانونی و افسارگسیختگی نظام حاکمه آمریکا و دستگاه اطلاعاتی آن بلند کنند و نسبت به افشا فهرست طولانی جنایاتی از این دست ، سکوت رسانه ای و خبری را شکسته و استیفاء حقوق بشر و اصحاب رسانه را مطالبه کنند. 
    
پرونده سیاه دستگاه های اطلاعاتی سیا و موساد همواره در کشورهابا رصد کردن جریانها و شخصیت های انقلابی پروژه خشونت و حذف فیزیکی آنان را دنبال می‌کنند. 

محاسباتی غلط از این دست از یکدستگاه اطلاعاتی امریکا نه تنها از موج نفرت از نظام سرمایه داری کم نکرده است  بلکه طوفان اعتراض داخل و بیرون از مرزهای این کشور را به حرکتی مهار ناپذیر و رو به رشد مبدل کرده است.

 جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ، این اقدام نژاد پرستانه و خلاف قوانین انسانی و کنوانسیونهای بین المللی را محکوم و با پیوستن به کمپین بین المللی "مرضیه هاشمی آزاد باید گردد" پی‌گیری مجددانه دستگاه دیپلماسی کشور، رسانه ملی و سازمان های مردم نهاد را تا آزادی کامل ایشان خواهان است.