امروز بعد از ۴۰ سال دنیا امام حسین (ع) را بیش از گذشته می‌شناسد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شرف، حیثیت و بزرگی آزادی‌خواهان را افزایش داد گفت: همین موضوع موجب دیوانگی آمریکا و اعمال فشار اقتصادی و تحریم علیه ایران اسلامی شده است.

امشب هفدهمین همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بهار در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز انقلاب شکوهمند اسلامی در دنیا طنین‌انداز است و به همین دلیل دشمنان با این انقلاب کینه‌توزی و دشمنی می‌کنند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی خطاب به رزمندگان با طرح این سوال که دستاورد‌های انقلاب چه بوده است؟ گفت: ما برای پاسخگویی به این سوال بر اساس تکلیف شرعی مسئولیت داریم و به منظور جواب دادن به این پرسش باید بدانیم برای چه هدفی انقلاب کرده‌ایم.

وی با بیان برخی از اهداف ذکر شده در وصیت‌نامه شهدا از حضور در جبهه گفت: امروز بعد از ۴۰ سال دنیا امام حسین (ع) را بیش از گذشته می‌شناسد و دشمن‌شناسی ملت‌ها نیز افزایش یافته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه آمریکا را از منطقه بیرون کردیم و بعد از ۱۴۰۰ سال ۳۰ میلیون نفر را به زیارت امام حسین (ع) فرستادیم گفت: از حرم امام حسین (ع) در برابر داعش حمایت کردیم و اسلام حضرت زهرا (س) را به جهانیان نشان دادیم.

وی افزود: ما موفق شدیم در داخل کشور میلیون‌ها جوان مانند شهیدحججی را تربیت کنیم که اگر کسی قرار باشد روزی به این انقلاب تعرض کند این افراد شناخته خواهند شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شرف، حیثیت و بزرگی آزادیخواهان را افزایش داد افزود: همین موضوع موجب دیوانگی آمریکا و اعمال فشار اقتصادی و تحریم علیه ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره به وفادار نبودن برخی افراد به پیامبر (ص) و امام علی (ع) در طول تاریخ اسلام، تغییر نکردن و خارج نشدن از راه را برای رزمندگان مهم دانست و گفت: امروز کار از هشت سال دفاع مقدس و روی مین رفتن سخت‌تر است، باید امروز مین‌های بسیاری را خنثی کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارگیری ایران در برابر هجمه آمریکا گفت: باید آخرین ضربه آمریکا را تحمل کنیم و عزت و اقتدار خود را بار دیگر به اثبات برسانیم.

وی الگوسازی از شخصیت، سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهیدان را بخشی از وظایف جامعه دانست و افزود: بزرگداشت مقام شهدا موجب قوام و بقای جامعه، نظام و سرزمین اسلامی می‌شود.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بزرگداشت تمام نیکی‌ها و ارزش‌های انقلاب و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری رزمندگان است.

وی خاطر‌نشان کرد: خلقت انسان برای آزمایش اوست که من در این مسیر به سه اصل رسیدم، اول آنکه همه انسان‌ها آزمایش می‌شوند، دوم آنکه خدا به هیچ شخصی بدون آزمایش ارتقای درجه نمی‌دهد و نکته سوم در این رابطه اینکه هر چه در آزمایش‌ها موفق‌تری باشید، امتحان بعد سخت‌تر می‌شود.

در پایان این مراسم از کتاب «خاکریز مجنون» به نویسندگی سید اسماعیل حسینی و سیما یونسی رونمایی شد؛ رزمندگان منتخب نیز با اهدای لوح سپاس قدردانی شدند.