تهدیدات دشمن پوشالی است

امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهارکرد: پیام ما در نیروهای مسلح به همه دوستان این است که به خدا و مردم اعتماد کنند و از تهدید دشمن هراسی به خود راه ندهند.

وی تهدیدات دشمنان را توخالی توصیف کرد و گفت: نظام سلطه چهل سال علیه انقلاب اسلامی ایران هر اقدام را انجام داد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را با قدرت هرچه بیشتر پشت سر گذاشت.

وی تصریح کرد: به دشمنان ایران اسلامی می‌گویم که به جای دست اندازی به دیگر کشورها به درون خود بپردازند.

امیر موسوی با اشاره به سنگ اندازی‌های دشمنان پیش روی انقلاب اسلامی، افزود: توطئه‌های دشمنان باعث نشده است که ما از آرمان‌های اولیه خود و حرف روز اول انقلاب بازگردیم.

فرمانده کل ارتش در ادامه به برگزاری نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: پیش از انقلاب بیش از چهل هزار مستشار در ایران فعالیت می‌کردند و زمانی که از ایران رفتند تصور می‌کردند که فرزندان ما نمی‌توانند تجهیزات را راه‌اندازی و نگهداری کنند.

سرلشگر موسوی عنوان کرد: دیدیم که جوانان جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن به خوبی توانستند از تجهیزات به خوبی استفاده کرده و آنان را نگهداری و به روز رسانی کنند.

وی افزود: امروز تمامی سامانه‌های داخلی جنگنده‌ها و دیگر تجهیزاتی که در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد، بومی‌سازی و به روز شده‌اند.

فرمانده کل ارتش برگزاری نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح را نشانه 'عزم و اراده ملت ایران برای عبور از تحریم‌ها و مقابله با همه تهدیدات' توصیف کرد و گفت: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله نیروهای مسلح مقتدر تر و با عزت هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران روبه جلو حرکت می‌کند.