60 دوربین راهپیمایی تهران را پوشش می‌دهند

جلسه هماهنگی برای پوشش مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما، شریفی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما، مدیران پخش، تأمین برنامه و تولید فنی شبکه‌های سیما و تهیه‌کنندگان امروز در محل معاونت سیما برگزار شد.

معاون سیما با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و بسیج امکانات و ظرفیت‌های سیما، بر پوشش هر چه مطلوب‌تر بزرگ‌ترین رویداد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در ۲۲ بهمن تاکید کرد.

مرتضی میرباقری با بیان اینکه چشم دوست و دشمن به حضور مردم در روز ۲۲ بهمن است، گفت: دشمن که برای ناامن کردن و ضربه زدن به این کشور و ملت از هیچ خباثتی فروگذار نکرده منتظر است تا نتیجه مکرهای خود را در روز ۲۲ بهمن ببیند.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در ۱۳ آبان افزود: مردم فهیم ایران ان شاءالله بار دیگر با حضور پرشکوه خود ضمن خنثی کردن نقشه بدخواهان نقش خود را ایفا خواهد کرد و در این شرایط شما همکاران نیز باید جانانه و دقیق حق این حضور را ادا کنید.

معاون سیما تصریح کرد: تلاش شما در طول نیم‌روز، بزرگ‌ترین رویداد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را روایت خواهد کرد پس باید مجاهدانه در این مسیر همراه با ملت قدم بردارید.

مرتضی میرباقری با تقدیر از اقدامات شبکه‌های سیما در سال جاری اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقرر بود تمامی دستگاه‌ها گزارش‌هایی از دستاوردهای خود برای پخش از تلویزیون آماده و ارائه کنند اما بار این مهم نیز را رسانه ملی به دوش کشید.

وی با اشاره به ساختارهای مختلف برنامه‌سازی برای بیان افتخارات و دستاوردهای کشور گفت: مردم فقط با تماشای برنامه‌هایی نظیر ایران ۲۰ و اولین‌ها با شصت دستاورد مهم کشور آشنا شدند.

میرباقری با اشاره به گرم نگه داشتن آنتن سیما در ایام سال بیان کرد: قاطعانه می‌توانیم بگوییم در حوزه تولید فکر و فرهنگ در فاصله‌ای قابل اعتنا از دیگران قرار داریم و مورد توجه مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پوشش حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن و نمایش آن در قاب سیما برای همگان امیدآفرین و آرامش‌بخش خواهد بود.

همچنین در این جلسه مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ماه قبل گفت: معاونت سیما برای پوشش مطلوب رسانه‌ای جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تدارک خوبی دیده است و حدود ۴۰۰ نفر از همکاران با تجربه این رویداد باشکوه را برای پخش از طریق شبکه‌های ملی، برون مرزی به تصویر خواهند کشید.