قالیباف در شهرداری جهادی کار می کرد/ با عذرخواهی مشکلات حل نمی شود

گروه سیاسی- سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به عذرخواهی روز گذشته حناچی شهردار تهران از مردم برای خاطر مشکل در حمل و نقل عمومی و کمبود اتوبوس شهری گفت: عذر خواهی و رواج عذر خواهی خوب است. شهردار تهران این شهامت را داشت تا به خاطر کمبودها از مردم عذر خواهی کند.

وی افزود: اما با عذر خواهی کار درست و مشکلات حل نمی شود. عذرخواهی مرحله اول است. بعد از عذر خواهی باید به دنبال حل مشکلات بود و برای خدمت به مردم کار انجام داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: شهردار تهران بعد از عذرخواهی باید برای خرید اتوبوس و توسعه حمل و نقل عمومی بخصوص مترو اقدام کند.

ابطحی با بیان اینکه حناچی هنوز سه ماه نشده که مسئولیت شهرداری را بر عهده گرفت، تصریح کرد: البته شورای اصلاح طلب شهر تهران اکنون یک سال و نیم فعالیت خود را آغاز کرده که مردم تهران از وضعیت شورای شهر راضی نیستند.

وی با بیان اینکه محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران جهادی کار می کرد، افزود: مردم در اتوبوسها، تاکسی ها، متروها و خیابان می گویند که از عملکرد شورای شهر رضایت ندارند و می گویند از کار جهادی دوره قالیباف خبری نیست.