تلاش می‌کنیم نشاط را در جامعه افزایش دهیم

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح دیروز و در حاشیه  یکصد و چهاردهمین جلسه شورای اجتماعی کشور گفت: موضوع نشاط اجتماعی جزو دستور‌های دائمی شورای اجتماعی کشور است این مسئله هم ابعاد اجتماعی، پیشگیرانه و درمانی دارد، ضمن اینکه جامعه به این مسئله نیاز دارد.

وی در ادامه افزود: مباحث کارشناسانه‌ای در کمیته‌ها اتفاق افتاد که عبارت‌اند از مسائل نظری و فلسفی.  نشاط موضوعی است که به درون انسان‌ها بر می‌گردد. جلوه درونی نشاط   ثبات،  آرامش و رضایت‌مندی و  از جلوه‌های بیرونی آن شادی است.

وی اظهار کرد: در این جلسه طرحی که ارائه شد دوستان پیشنهادات کوتاه مدتی داشتند که اجرای این پیشنهادات توسط دستگاه‌های اجرایی به عنوان زمینه‌ساز و بسترساز و مشارکت واقعی مردم است.  ان‌شالله بتوانیم فضای نشاط را در جامعه افزایش دهیم. دستگاه‌های مختلفی اظهار نظر کردند و مقرر شد به جز این برنامه همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های درون و برون دستگاهی خود را به مخاطبین خود در بیرون ارائه دهند و در شورای اجتماعی مطرح شود و یک کارگروه هم به عنوان کارگره نشاط اجتماعی که به صورت دائم این موضوع را پیگیری کند تشکیل شود.

وزیر کشور در پایان خاطر نشان کرد: از همه مردم عزیزمان می‌خواهیم که اگر پیشنهادات و توصیه‌هایی دارند که می‌تواند در زمینه نشاط اجتماعی به شورای اجتماعی کمک کند و ما آن نکات را اجرایی کنیم به ما ارائه دهند. دبیرخانه شورای اجتماعی آماده قبول این پیشنهادات است.