دولت به جای نظارت بر بازار معیشت مردم نظاره‌گر است

حسن بهرام نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: دریافت نشان ذوالفقار بالاترین نشان کشور را به اسوه مقاومت سرلشکر قاسم سلیمانی از سوی مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم.

وی در تذکری به دولت افزود: امروز مشکل معیشتی مردم به زعم من و همه صاحبنظران ناشی از ضعف نظارت است و متاسفانه دولت به جای نظارت فقط نظاره‌گر است که از مصادیق آن گرانی افسارگسیخته مواد غذایی پر مصرف که متاسفانه ۴۷ درصد رشد داشته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: امروز گرانی مایحتاج مردم به یک کابوس درآمده است رشد سرطانی قیمت‌ها فراتر از قیمت‌ها است و در یک کلام بنا به فرموده مرجع عالیقدر شیعیان حضرت آیت الله نوری همدانی مردم چقدر باید صبر کنند تا مشکلات معیشتی آنها صبر حل شود.

بهرام نیا اظهار داشت: اگر بی‌کفایتی است که به زعم بنده واقعا هست باید با آنها برخورد شود و آنها از پست‌ها مصادر شده عزل شوند.

وی افزود: اخیراً توسط شورای شهر تهران مصوبه‌ای رقم خورد که به واسطه آن مجوز ساخت و ساز به ۶۲ باغ تهران برخلاف تذکرات مقام معظم رهبری داده شده است و در حالی که ایشان دغدغه حفظ باغات و تعادل زیست محیطی شهرها را دارند ولی با توجه به اینکه مصوبات شوراها برای قانون شدن باید از سوی نماینده دولت در شهرستان‌ها یعنی فرمانداران برسد به دولت و وزارت کشور تذکر می‌دهم که مراقب این گونه اقدامات شوراهای شهر باشند در غیر اینصورت قطعا در قبال این تخریب باغ‌ها همه شماها مسئولیت دارید.