پیام تسلیت وزارت اطلاعات در پی سیل اخیر در کشور

وزارت اطلاعات در پیامی جان باختن جمعی از هموطنان در وقوع سیل در تعدادی از استان‌های کشور را تسلیت گفت و با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

در نخستین روزهای بهار که شکوفایی و امید را به ارمغان می‌آورد، در کمال تأسف و تأثر تقدیر و قضا اینگونه رقم خورد که طغیان سیلاب جان تنی‌ چند از عزیزان را به آن سوی هستی رهنمون ساخته و سوگواری را جایگزین نشاط مردمان این دیار نماید و جمع کثیری از هموطنان‌ مان از خانه و کاشانه خویش رانده شوند.

به این وسیله با خانواده‌های مصیبت دیده و داغدار سیلاب شیراز و دیگر مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده، به ویژه مردمان پر مهر استان‌های گلستان، مازندران و سایر نواحی ایران عزیزمان، عمیقاً اظهار همدردی نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای درگذشتگان آرامش ابدی در خلد برین و برای کلیه‌ی بازماندگان معزا، بردباری و شکیبایی مسئلت نموده و سلامت و تندرستی عاجل مجروحین این حوادث هولناک را آرزو می‌نماییم.

رجاء واثق داریم که آسیب‌دیدگان این وقایع تلخ و ناگوار با صبوری از این امتحان سخت الهی سربلند بیرون آمده و با تسریع و جدیت مسئولین، به امرمطاع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دستورات ریاست محترم جمهور تمامی همت و توان خویش را در امدادرسانی بهنگام بکار خواهند برد.