واکنش وزیر دادگستری به شعار امسال

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری درباره شعار سال ۱۳۹۸ گفت: تجربه سال گذشته نشان می‌دهد نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بر مبنای مطالعه و کار کارشناسی شده است ایشان اولویت‌ها و ضرورت‌ها و اقتضائات داخلی و بین‌المللی را در نظر می‌گیرند.

آوایی در ادامه گفت: رهبر انقلاب سال‌ها را تفننی و  بر مبنای عادت   نامگذاری نمی‌کنند و حتما بر مبنای مصالح کشور و مسیر کشور مردم و مسئولین در همین زمینه پیگیری می‌کنند.

وزیر دادگستری اظهار کرد: به بظر بنده که به عنوان یک عضوی از کابینه و  یک شهروند این کشور هستم، این نامگذاری سال ۹۸ نامگذاری حکیمانه و به جایی بوده است.  شعار سال ۹۸ هم در بحث اشتغال و هم مقاومت تغییر جدی ایجاد خواهد کرد همچنین ثروت ملی وضعیت دقیقی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ان‌شالله خدا به ما توفیق دهد که همه مسئولین و همه دستگاه‌ها و قوا و همه بخش‌های نظام حکومت وقتمان را  صرف حواشی نکنیم و به هدف رونق تولید فکر کنیم تا بتوانیم این شعار را عملیاتی کنیم. ما نباید به این بسنده کنیم که این شعار، شعار خوبی بود. باید آن را عملیاتی کنیم. ان‌شالله همه قدم‌های اجرایی را برای تحقق این شعار برداریم و همه بیش از سال‌های گذشته کمک کنیم شعار مورد نظر سال محقق شود.

آوایی در ادامه گفت: خیر مردم و کشور در این شعار خواهد بود، ثروت کشور انشالله افزایش پیدا خواهد کرد و اشتغال ما رشد خوبی خواهد داشت؛ البته به شرط اینکه وقتمان را صرف کار‌های اصلی کنیم.

وزیر دادگستری درباره فعالیت وزارت دادگستری در مورد اقدامات خود در بحث تولید گفت: در تعزیرات جلساتی با دوستان داشتیم که باید مصوبات آن را در خصوص تولید  اجرایی کنیم از طرف دیگر نگاهمان این است که مسیری طی کنیم که منجر به تولید شده و اشتغال آسیبی نبیند.

وی در ادامه افزود: جهت‌گیری ما در سال گذشته در این مسیر بود و ان‌شالله امسال هم قطعاً همین مسیر را به ظرافت و دقت بیشتر دنبال خواهیم کرد.