تروریست دانستن سپاه از سوی آمریکا اقدامی احمقانه است

کارن خانلری نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، با احمقانه خواندن اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی گفت: سپاه پاسداران همواره در سطح منطقه علیه تروریست‌ها بوده و همواره علیه داعش و جبهه‌النصره و… اقداماتی را صورت داده است.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: خیلی احمقانه است که آمریکا گروه‌های تروریستی مانند داعش و غیرداعش را به حال خود رها کرده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است و حتی شاهد هستیم آمریکا از این گروه‌های تروریستی آشکارا حمایت می‌کند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سپاه پاسداران و شخص سردار قاسم سلیمانی با دعوت کشور سوریه برای حل مشکلات داخلی‌اش در این کشور حضور پیدا کردند و سوریه در این باره از ما کمک خواست و برادران سپاهی ما به همین خاطر (مقابله با گروهای تروریستی) در سوریه حضور داشتند.

خانلری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و فراگیر است و از ارزشی‌ترین جوانان کشور تشکیل شده است و این جوانان را در جبهه‌های مختلف جمع و ایفای نقش کرده است. این اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها چه استانداردهای دوگانه و احمقانه‌ای دارند و بین روسای جمهور اخیر آمریکا کودن‌ترین آن‌ها ترامپ است.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: برای من سخت است سپاهی که بر اساس ایده‌ و فرمایشات امام حسین(ع) تشکیل شده و در روز ولادت امام حسین(ع) شکل گرفته، در چنین روزی تروریست خوانده شود. امام حسین(ع) خود قربانی ترور سیاسی بوده و نهادی هم که بر اساس تفکرات آن امام شکل گرفته امروز در لیست تروریست‌ها قرار می‌گیرد و در کنار آن تشکیلاتی مثل القاعده و امثال آن و حتی گروهک تروریستی منافقین در لیست تروریست‌ها قرار نمی‌گیرند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعداد زیادی از پاسداران ما در مقابل اقدامات کور منافقان در کشور به شهادت رسیدند و استانداردهای آمریکا برای مقابله با تروریست دوگانه و مسخره است.