حمایت طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان از سپاه

 در پی اقدام غیر قانونی و خطرناک رژیم تروریستی و اسلام ستیز آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمانهای تروریستی، سران، معتمدان و بزرگان قبایل و طوایف اهل سنت و بلوچ سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه های جداگانه این حرکت قبیحانه و خصمانه رژیم تروریستی آمریکا را به شدت محکوم کردند.

بخشی از بیانیه های طوایف سیستان و بلوچستان:

طایفه سالارزهی: ملت ایران اقدام شکست خورده آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم و باری دیگر هم صدا با ملت ایران اعلام می داریم که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند انجام دهد و شیطان بزرگ با این حرکت شدت دشمنی و خباثت خود را به ملت ایران نشان داد.

طایفه مرادزهی: این حرکت خبیثانه آمریکا پیوند مردم را با سپاه پاسداران مستحکم تر و عمیق تر از قبل می کند.

طایفه گمشادزهی: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در طول این مدت آمریکا شیطان بزرگ که دستش تا مفرغ در خون مظلومان و مستضعفان جهان آغشته است در برابر سدی غیر قابل نفوذ به نام انقلاب اسلامی قرار می گیرد که تمام توطئه های او را خنثی و خباثت های او را به جهانیان معرفی و نمایان می کند.

طوایف سادات شهی حسنی، سالارزهی، گمشادزهی، نهتانی، موسی زهی و شهی ضمن محکوم کردن این تصمیم غیر منطقی کشور آمریکا، اعلام کردند: آماده پاسداری و مبارزه هستیم و حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام می داریم.

طایفه براهویی: این رفتار ترامپ باعث خروش 80 میلیون ایرانی و سایر مستضعفان جهان شد، این خروش جهانیان را به وجد آورد و از این حمایت حیرت زده شدند، فرزندان انقلاب آمادگی لازم برای سیلی زدن پی در پی به ترامپ و رژیم منحوس استکبار جهانی را دارند.

طایفه شهنوازی: سپاه قلب تپنده انقلاب و مدافع جهان اسلام در راه مقابله با ظلم و استکبار است، اقدام آمریکا نشان از شکست سلطه طلبی این کشور در منطقه و پیروزی های محور مقاومت و سپاه در برابر گروه های تروریستی چون داعش و دست پرورده های آن دارد.

طایفه شیرانی: این اقدام آمریکا از ضعف و عدم ایستادگی این کشور در مقابل نهاد مردمی و ارزشمند سپاه پاسداران را نشان می دهد، حافظان امنیت ملت و کشور ایران بیشتر از گذشته و با اقتدار وظیفه خود را ادامه می دهند و سیلی بزرگی به سردمداران استکبار و حامیان تروریست خواهند زد.

طایفه ریگی: این طایفه با ابراز انزجار از تهدیدات و اقدامات رژیم مستکبر آمریکایی حمایت خود را از این نهاد انقلابی که از زمان پیروزی انقلاب نقش مهمی در پاسداری از ارزش های نظام ایفا کرده اعلام می دارد.

طایفه شاهوزهی: از نظر آمریکا هر کس مقابل آنها ایستاده و نقشه های شومشان را برملا کند تروریست است و هر کس به جای تعظیم کردن در برابر قلدری آنها دست به اسلحه شود تروریست است چون حزب الله، جهاد اسلامی حماس، انصارالله، حشد الشعبی و سپاه پاسداران، بدیهی است آنان از سپاه سیلی کم نخورده اند.

طایفه کرمزهی: اقدام سخیف آمریکا که با دخالت های نابجا، قلدرمابانه و دخالت نظامی در کشورهای مستقل بانی و پرورش دهنده تروریست بین الملل است در تصمیمی سپاه پاسداران را در لیست پوچ و بی ارزش خود به عنوان گروه تروریستی قرار داده که این امر بر آمده از ترس و عصبانیت این کشور از همراهی مردم و سپاه دارد.

طایفه نارویی: ایل نارویی در طول تاریخ انقلاب همواره افتخار بسیجی بودن را داشته و با محکوم کردن این اقدام ننگین که برخلاف موازین و قوانین بین الملل است حمایت خود را از این نهاد اعلام و همواره آماده جانفشانی در راه عالیه انقلاب اسلامی خواهد بود.

طایفه دکالی: رژیم شیطانی آمریکا با این اقدام خود را بیشتر از پیش در منجلاب تباهی قرار داد و از این پس پایگاه های آمریکا روی خوش به خود نخواهند دید.

طایفه عبدالهی دلگان: آمریکا با اقدامات تروریستی مردم بی گناه بسیاری را در جهان ترور می کند که نمونه آن بیش از 150 هزار نفر از مردم ژاپن با بمب اتم، انفجار هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز آسمان و تشکیل و حمایت گروه های تروریستی چون داعش و القاعده و هزاران جنایات دیگر است.

طایفه کرد: این اقدام که نیروی نظامی کشوری توسط کشور دیگر تروریست خوانده شود در جهان بی سابقه است و فقط از فردی چون ترامپ بر می آید که تعهدات بین المللی را زیر پا می گذارد.

طوایف نارویی، بامری، کهرازهی، بارکزهی، جدگال، گرگیج، رخشانی، درازهی، بلوچ زهی، زرد کوهی، دامنی، میر بلوچ زهی، کرد، سهراب زهی همگام با سایر معتمدین، جوانان قبایل، طوایف و ملت همیشه در صحنه ایران ضمن محکومیت شدید اقدام غیر قانونی رژیم ایالت متحده آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان تروریستی خارجی از اقدام متقابل شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران حمایت و اعلام کردند: رژیم آمریکا با دولت حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام و تمام نیروهای وابسته به آن را گروه تروریستی می داند.