کمک های عراق به سیل زدگان /حب الحسین یجمعنا/ انتقاد نژاد پرستانه یک سلبریتی

گروه سیاسی- سیل زدگان این روزها دیگر خود را تنها نمی بینند، از هجوم سیل جهادگران از تمامی اقشار از جمله بسیجی و سپاهی و ارتشی و نیروهای هلال احمر و ... و حالا کمک های دیگر مردم دنیا به خصوص عراقی ها که نشان دادند همچون برادر در کنار مردم سیل زده ایران هستند.

به گزارش افکارنیوز، عراقی ها و به خصوص نیروهای حشد الشعبی در سه نوبت ۴۰۰ تن از اقلام غذایی و مایحتاج اولیه مانند چادر و پتو به همراه تجهیزات پزشکی و آمبولانس و تجهیزات دریایی مانند قایق و تجهیزات مهندسی با عبور از مرز عراق وارد ایران کردند.
در نوبت اول۳۰ تریلی و کامیون نیمه‌سنگین با ترخیص از مرز وارد خاک ایران شد. در نوبت دوم نیز ۲۰ خودرو و تریلی، کمک‌های مردم عراق به سیل‌زدگان را به ایران منتقل کرد. سری سوم کمک‌ها نیز شامل تجهیزات و اقلام پزشکی با ۳۷ خودرو و ۱۵ آمبولانس به خاک ایران وارد شد. از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون صدها کامیون و خودرو، حامل کمک‌های مردمی عراقی به سیل‌زدگان با محوریت سازمان الحشد الشعبی از مرز شلمچه وارد ایران شده است. یگان‌های لجستیکی الحشدالشعبی نیز با ده‌ها دستگاه لودر و بیل مکانیکی خود را به مناطق سیل‌زده در کشورمان رسانده‌اند.
این کمک ها در حالی از سوی عراقی ها انجام شد که ابومهدی المهندس فرمانده الحشد الشعبی در حاشیه ورود کمک‌های انسان‌دوستانه مردم عراق به سیل‌زدگان در مرز بین‌المللی شلمچه گفت: مردم عراق هیچ‌گاه کمک‌های دولت و ملت ایران در مبارزه با داعش را فراموش نمی‌کنند و ما در کنار مردم سیل‌زده ایران می‌مانیم.
وی گفت: ملت ایران و عراق رابطه دیرینه‌ای در زمینه‌های مختلف با هم دارند و اربعین حسینی بهترین گواه بر دوستی و همدلی این دو ملت است. سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره نیز در حاشیه ارسال این محموله گفت: گروه‌های مختلف مردمی در چند روز گذشته ضمن مراجعه به سرکنسولگری مراتب آمادگی و اشتیاق خود را برای ارسال هدایا و کمک‌های خود به برادران ایرانی آسیب‌دیده در جریان سیلاب‌های اخیر اعلام کرده‌اند. احمد سیاهپوش افزود: هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا گروه‌های مختلف عراقی که قصد اظهار همدردی از طریق ارسال هدایا و کمک به سیل‌زدگان دارند با سهولت بیشتری بتوانند در این امر مشارکت کنند. وی با اشاره به وجود کمک‌های نقدی گفت: این کمک‌ها از طریق سرکنسولگری و یا به‌طور مستقیم توسط خود آنان به حساب‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز می‌شود. سرکنسول ایران در بصره همچنین از اعزام حدود ۵۰ تریلی حامل انواع هدایا و کمک‌های مردم جنوب عراق به سیل‌زدگان کشورمان در یکی دو روز آینده خبر داد.
این کمک در حالی انجام شد که یکی از سلبریتی ها در صفحه شخصی خود در دو توئیت از کمک عراقی‌ها به مردم سیل زده خوزستان انتقاد کرد که واکنش های مختلفی داشت.
در یکی از این توئیت ها می نویسد: هر وقت یادت نرفت که عزیزانمون تو جنگ با کدوم کشور از دست رفتن اونوقت رگ غیرت این مرد رو می فهمی.
این تنها توئیت این بازیگر سینمای ایران نیست وی در گذشته نیز در مقابل حب الحسین یجمعنا شعار حب الایران یجمعنا را نوشته بود.
به نظر می رسد برخی سلبریتی ها که این روزها از همدلی مردم ایران و عراق ناراحتند، اینکه امروز امام حسین(ع) باعث پیوند عمیق و ناگسستنی ایران و عراق شده تا جایی که در اربعین حسینی اوج این عشق و احترام را می توان دید و حالا هم همین عشق و محبت به اهل بیتباعث همدلی دو ملت ایران و عراق شده است.
چرا این سلبریتی اینگونه نزاد پرستانه در مقابل کمک های عراقی ها رفتار می کند؟ ملت ایران و عراق عضوی از امت اسلامی هستند و با هم برادرند، هر گونه ایجاد اختلاف به ضرر هر دو ملت و خیانت به اسلام است.
نکته بعدی اینکه اگر این سلبریتی ایران را خیلی دوست دارد بگوید چرا بچه خود را در آلمان به دنیا آورد؟