تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

 یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی این تذکرات کتبی را به شرح ذیل قرائت کرد:

تذکر بهمن طاهرخوانی نماینده تاکستان به وزیر آموزش و پرورش: بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان‌های مختلف از جمله قزوین، اضافه کار معلمان و پرسنل اداره آموزش و پرورش پرداخت نشده است.

علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان به وزیر ارتباطات: دلیل عدم تبدیل وضعیت و عقد قرارداد دائم با کارگزاران مرکز مخابرات روستایی. تعیین تکلیف و تأمین خطوط تلفن ثابت درخواست‌کنندگان و تقویت باندهای اینترنتی همراه اول و ایرانسل. به وزیر کشور: حذف دکل‌های برق فشار قوی از داخل شهر زنجان.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و مصطفی کواکبیان به وزیر اقتصاد و دارایی: تسریع در حل مشکل بیمه کارگران گروه خودرو سازی سایپا.

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان به وزیر ارتباطات: چرا علی رغم ماده ۸۳ قانون الحاق بعضی از مواد به مقررات دولت و آرا دیوان عدالت اداری نسبت به دائمی نمودن قرارداد کارگزاران مرکز مخابرات روستایی اقدام نشده و تعدادی از این عزیزان اخراج شده‌اند؟

تذکر محمد دهقان نماینده مردم ترقبه و ۸۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: با وجود تشکیل پرونده کیفری و ممنوع الخروج شدن آقای پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی، علت ممانعت شما و آقای جهانگیری از عزل ایشان چیست؟

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: با توجه به اینکه قیمت تمام شده تولید گندم بسیار بالاتر از سال‌های گذشته است، بایستی قیمت خرید گندم به قیمت مناسب و بیش از ۲,۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم باشد. به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: پرداخت تمام مطالبات فرهنگیان و اعمال کامل رتبه‌بندی در پرداخت حقوق آنها.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم کلاردشت به وزیر علوم: با توجه به اختصاص پیدا کردن مبلغی متوالی برای خرید دانشکده میراث فرهنگی نوشهر، چرا اقدامی صورت نمی‌گیرد؟ به وزیر نیرو: علی رغم تخصیص بودجه برای پروژه‌های بزرگ مجتمع آبرسانی شهرهای نوشهر، پیشرفت کار کند است. علت چیست؟ به وزیر راه و شهرسازی: با توجه به بازدیدها و وعده‌ها، وضعیت راه‌های کلاردشت و عباس آباد همچنان نامناسب است. انتظار می‌رود که پیگیری‌های جدی انجام شود. به وزیر بهداشت: چرا شاهد استقرار مرکز اورژانس ۱۱۵ در منطقه کجور با ۶۸ نیستیم؟

یعقوب شیویاری نماینده مرد میانه به رئیس جمهور: بی‌برنامگی و نبود اراده برای حل مشکلات کردم و مدیریت ناکارآمد در کشور.

منصور مرادی نماینده مردم مریوان به رئیس جمهور وزیر صمت: دلیل عدم تخفیف سود بازرگانی برای مرزبانان چیست؟ به رئیس جمهور و وزیر کار: دلیل عدم سرمایه گزاری شرکت‌های شستا در استان کردستان چیست؟