با تصویب "CFT"و پالرمو دشمنان ایران اسلامی وقیح تر می شوند

حسینعلی حاجی دلیگانی ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وقتی که سپاه پاسداران از سوی ترامپ تروریست خوانده شده است احتمال این وجود دارد که لوایح سی اف تی و پالرمو از سوی مجمع به تصویب برسند،گفت: اینکه درروزهای گذشته سپاه پاسداران از جانب ترامپ در لیست تروریست ها قرار گرفته است یک اقدام خلاف اصول بین المللی است.

با تصویب لوایح اف ای تی اف دفاع همه جانبه خود را نسبت به سپاه پاسدارن محدود می کنیم

وی افزود: قطعا با تصویب لوایح اف ای تی اف دفاع همه جانبه خود را نسبت به سپاه پاسدارن محدود می کنیم و در حقیقت با تصویب این لوایح صلابت ایران اسلامی  و نیروهای مسلح رامحدود می کنیم.

 آمریکایی ها با ایجاد تحریم ها به دنبال تحت فشارقرار دادن ایران هستند

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد:  آمریکایی ها با ایجاد تحریم ها به دنبال تحت فشارقرار دادن ایران هستند تا به اهداف اصلی خود دست پیدا کنند اما قطعا به همه فشارهای و تحریم هایی که علیه کشورمان انجام می دهند به هیچ یک از اهداف خود دست نخواهند یافت

آمریکایی ها به هیچ اصولی پایبند نیستند

نماینده مردم شاهین شهر اظهار کرد: تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا بیانگر این است که اینها به هیچ مسئله ای پایبند نیستند و در واقع آن چیزی که باید به خود نسبت دهند را به سپاه با عظمت ایران منتسب کرده اند،اگرچه دیگر حرف این ها هم نزد جهانیان ارزش خاصی ندارد.

با تصویب لوایح سی اف تی و پالرمو عرصه اقتصادی بر مردم تنگ تر می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: با تصویب لوایح سی اف تی و پالرمو عرصه اقتصادی بر مردم تنگ تر می شود و ناگفته نماند که دشمنان ایران اسلامی هم وقیح تر می شوند.