اجازه ناوهای آمریکایی از سپاه پاسداران برای حضور در خلیج فارس

گروه سیاسی- ورود ناوهای آمریکایی و بمب افکن های ایالات متحده در خاور میانه و خلیج فارس باعث شد بسیاری از کارشناسان معتقد باشند جنگ ایران و آمریکا در حال شکل گیری است اما بر اساس شواهد گوناگون مشخص است آمریکا نه تنها قصد حمله نظامی به ایران را ندارد بلکه اگر تا به امروز بر این نکته اطمینان داشت که می تواند ایران را شکست دهد در طول 40 سال اخیر حمله نظامی کرده بود.

به گزارش افکارنیوز، آمریکایی ها پس از حمله به غراق نیز امروز می بینند در سیاست های خود شکست خورده اند و به خوبی واقف هستند که حمله به ایران سودی برای انها ندارد.

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص ورود ناو آمریکایی به آب‌های خلیج فارس، اظهار داشت: حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس موضوع جدیدی نیست و در گذشته نیز نظامیان آمریکایی در آب‌های منطقه حضور داشته‌اند.

وی  با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: از آنجایی که مسئولیت حفظ امنیت دریایی خلیج فارس بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نیروهای آمریکایی برای ورود به این منطقه باید از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه بگیرند.

 

ورود ناو آمریکایی به خلیج فارس اهمیتی ندارد

 

وی افزود: ورود ناو آمریکایی به خلیج فارس اهمیتی ندارد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

این در حالی است که برخی با جو سازی های مختلف سعی دارند اینطور وانمود کنند که جنگی میان ایران و آمریکا در حال شکل گیری است ، اما آنچه مشخص است آمریکا در جنگی تمام عیار در حوزه های اقتصادی و فرهنگی با ایران قرار دارد و ترامپ نیز سعی دارد در این حوزه تمام تلاش و استراتژی خود را به کار ببرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هشدار دادند که باید آرایش جنگی در مقابل دشمن داشته باشیم.

در مطلبی درباره احتمالات جنگ ایران و آمریکا نوشتیم که اخیراً مقامات عالی دولت آمریکا طی یک پیام رسمی به مقامات عالی ایران، تأکید و تصریح کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی برنامه‌ای برای درگیری نظامی با ایران ندارند

بیشتر بخوانید:

 

پشت پرده حضور بمب افکن های آمریکا در منطقه/ جنگ ایران و آمریکا نزدیک است؟