تولید ملی باطل سحر تحریم‌هاست

 محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به تحقق شعار رونق تولید، گفت: تولید ملی باطل سحر تحریم‌هاست، راه حل فائق آمدن به تحریم‌های بین‌المللی، افزایش توان تولید ملی است.

وی افزود: مجلس در ادامه شعار‌های اقتصادی که ظرف چند سال اخیر از سوی رهبر انقلاب اعلام شده است اقداماتی را انجام داده و قوانین خوبی را از جمله رونق فضای کسب و کار و رفع موانع تولید اجرا کرده است؛ البته مجلس باید در اجرای این قوانین نظارت کند.

صادقی اظهار کرد: اگرچه تحریم تاثیرگذار است، اما معتقدم در بحث تولید بیش از عوامل خارجی، ضعف مدیریتی و عدم انسجام برخی از بخش‌های وزارتخانه‌های دولت دخیل هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه مبارزه با فساد در بحث تولید اثرگذار است، گفت: متأسفانه جدی نگرفتن بخش خصوصی یکی دیگر از عوامل اجرایی نشدن بحث تولید است، همچنین سیستم بانکی و مالیاتی پشتوانه تولید نیستند.

وی ادامه داد: سیستم بانکی باید پشتیبان تولید باشد، ما مالیات را از بخش تولید به بخش مصرف انتقال دهیم.

صادقی همچنین با اشاره به تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکا، گفت: قریب به چهار دهه است که دولت آمریکا تجهیز کننده و تأسیس کننده گروه تروریستی در منطقه بوده است.

وی اضافه کرد: آمریکا در جنگ سرد با همدستی دولت‌های آل‌سعود گروه‌های مختلف تروریستی را تشکیل داد، سپاه از طرفی نقطه مقابل و نقش تعیین کننده‌ای در انهدام گروه‌های ترویستی از گذشته تاکنون داشته است.

انتهای پیام/