چرا حق مسکن و ماموریت خارج از کشور فرهنگیان به‌طور کامل پرداخت نمی‌شود؟

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۸) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

علی وقفچی نماینده مردم زنجان در تذکری به وزیر کشور خواستار تعیین تکلیف وضعیت اشتغال تاکسیرانان و اتوبوسرانان به خصوص در ارتباط با سختی کار شد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن در تذکری به وزیر دادگستری عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که چرا پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه که از سال ۹۶ تاکنون بلاتکلیف مانده‌اند را مشخص نمی‌کنید و در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که چرا بیش از ۶ ماه است که محافظین جنگل ریالی حقوق دریافت نمی‌کنند؟

سیدمحمد جواد ابطحی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خمینی‌شهر و اسدآباد به وزیر امور خارجه ضرورت پیگیری علل میهمانی افطار در سفارت انگلستان و لزوم معرفی افراد شرکت‌کننده در این میهمانی و لزوم احضار سفیر این کشور را متذکر شدند.

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که چرا در رابطه با آزادی گروگان‌های سیستان و بلوچستان اقدام اساسی و موثری صورت نمی‌گیرد؟

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به اتفاق ۵ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار شفاف‌سازی در خصوص هزینه‌کرد اعتبار مربوط به قنوات برای خرید بلیت هواپیما و اثاث و ملزومات اداری و همچنین طرح موضوع صادرات جوجه یکروزه با توجه به نیاز داخلی شدند.

نصرالله پژمانفر، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی و جواد کریمی قدوسی نمایندگان مشهد در تذکری به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که چرا دولت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سپرده‌گذاران ۴ تعاونی فرشتگان، بدرطوس، الزهرا، پیوند و موسسات منحله پولی و مالی از طریق الزام سهامداران این موسسه برای فروش املاک و تأمین وجه سپرده‌گذاران و همچنین تسریع در تسویه اقدام لازمی را نمی‌کنند.

عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که پاسخ بی‌عدالتی و بی‌قانونی وزارت کشور نسبت به بعضی از انتخابات‌ شوراهای شهرها چیست؟

علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مورد علت عدم برخورد با شرکت‌کنندگان بخش دولتی در مراسم افطار سفارت انگلیس تذکر داد.

عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو در تذکری به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواستار تسریع در اجرای قانون خدمات کشوری جهت تحقق عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد شد.

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در تذکری به وزیر ورزش عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که از شما انتظار می‌رود که در مورد حادثه تلخ دیدار الزوراء عراق و ذوب‌آهن ایران اقدام لازم را در دفاع از هویت ملی ما صورت دهید.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که چرا قانون بودجه سال ۹۸ به‌ویژه در مورد تهیه کالاهای اساسی با ارز ترجیحی را اجرا نمی‌کنید؟

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که مجددا متذکر می‌شوم چرا حق مسکن و ماموریت خارج از کشور فرهنگیان به‌طور کامل پرداخت نمی‌شود؟