اتحاد مردم و مسئولان رمز پایداری چهل ساله در برابر آمریکایی‌ها است

علیرضا سلیمی، با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص مواجه با تحریم های ظالمانه آمریکا، گفت: توجه به مولفه اقتصاد مقاومتی و زمینه سازی برای تسهیل تولید داخلی از جمله نکات مهمی است که باید در دستورکار مسئولان باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق بیانات رهبر انقلاب موضوع مذاکره همانند سم برای کشور محسوب می شود و اصلا منافع ملی را تامین نمی کند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که امروزه ترامپ و برخی دیگر از دولتمردان آمریکایی بر موضوع لزوم مذاکره با ایران صحبت می کنند و به نوعی تلاش می کنند ایران را محور مشکلات منطقه معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه فرصت تحریم طی چند سال گذشته موجب شد تا اقتصاد کشورمان از نفت فاصله بگیرد از این رو مشاهده می شود که در برخی از حوزه ها توانسته ایم به خودکفایی برسیم، ادامه داد: بر این اساس می توان اذعان کرد که در مرحله دستیابی به جهش اقتصادی هستیم لذا نیاز به توجه بیشتر مسئولان است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه رهبر انقلاب بر ایجاد اتحاد بین مسئولان و مردم تاکید جدی دارند، تصریح کرد: امروزه در بیان سیاست خارجی آمریکایی ها به وضوح می توان تفرقه و چنددستگی را مشاهده کرد از این رو در مقابل کشورمان عقب نشینی می کنند اما ایران همواره با اتحاد توانسته طی چهل سال گذشته در مقابلشان ایستادگی ند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افق روشنی برای کشورمان در پیش است، خاطرنشان کرد: باید در برابر ظلم و سیاهی مقاومت کرد و فریادآزادی خواهی سر داد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با اشاره به اقدامات خبیثانه آمریکا، تصریح کردند: گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه هاست، چرا که مذاکره با دولت کنونی امریکا سمّ مضاعف است، البته جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد./