فراکسیون مقابله با اقدامات آمریکا در مجلس‌ تشکیل شد

سید محمدجواد ابطحی  در اصفهان با اشاره به عملکرد مجلس در قابل اقدامات آمریکا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مجالس خصوصی مباحثی که گفته می‌شود و توجهی نمی‌کنند را در مجالس عمومی دوباره بازگو می‌کنند، به عبارتی آقای لاریجانی قبلاً مورد خطاب رهبری قرار گرفته بوده است اما متأسفانه عمل‌ نکرده‌اند و رهبر معظم انقلاب مجبور شدند در جلسه علنی این انتقاد را به عملکرد مجلس در قبال آمریکا داشته باشند و از مجلس بخواهند که موضع داشته باشد.

وی تصریح کرد: تلاش‌هایی در این راستا شده و ادامه خواهد داشت و در این راستا فراکسیون مقابله با اقدامات آمریکا را با برخی از نمایندگان تشکیل داده‌ایم؛ البته شاکله مجلس باید به این نتیجه برسد که مماشات و وادادگی سبب می‌شود که دشمن تجری و جرأت پیدا کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ارائه طرح‌های آبکی و نیم‌بند جلوگیری شود، گفت: بعد از انتقاد رهبر انقلاب طرحی به مجلس آورده شد که عبارات آن را بسیار رقیق تغییر دادند که نه سیخ بسوزد و نه کباب، درصورتی‌که باید در مقابل زورگویی آمریکا باقدرت ایستاد.

وی یادآور شد: متأسفانه گرفتار خواص و رجالی شده‌ایم که یا مرعوب و یا مغلوب آمریکا هستند، همچنین فراکسیون مقابله با اقدامات آمریکا بازدیدی از جزایر سه‌گانه خواهد داشت که آنجا پیرامون این مسائل مصاحبه خواهیم کرد.