حجت‌الاسلام رئیسی: سرمایه‌گذاران نیازمند حمایت قضایی هستند

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: باید از سرمایه‌گذاران حمایت حقوقی و قانونی، مالی و اقتصادی و حمایت قضایی شود تا بتوان گره‌ای از مشکلات تولیدکنندگان باز کرد.

اخبار سیاسی_ وی تصریح کرد: شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده، باید به عنوان اصلی اساسی و اولویت‌دار مطرح شود و در این راستا، دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری با حضور فعالان اقتصادی شکل گیرد.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: ایران کشور امام رئوف امام رضا(ع) است و مردم مخلصانه آماده جهاد اقتصادی هستند و با همت و اراده سختی‌ها را پشت سر می‌گذارند.

رئیسی افزود: ایران اسلامی از نظر اقتدار و عزت در برترین و بالاترین جایگاه قرار دارد، در گام دوم انقلاب نیز باید با اتحاد و انسجام و تعامل در راستای افزایش اقتدار گام‌های بلندی برداشت.

وی ادامه داد: برخی از موانع تولید باید در سطح ملی و کلان  مورد توجه قرار گیرند، اما می‌توان از تجربه بالای فعالان اقتصادی برای رفع مشکلات بهره‌گرفت.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: حل مسئله افزایش نقدینگی مهم‌ترین اصل در رونق تولید است، هدایت نقدینگی در امر تولید موجب افزایش تولید و کاهش بیکاری می‌شود.

وی ادامه داد: باید به صورت سازمان یافته با قاچاق کالا برخورد شود؛ در این راستا ساز و کار واقعی وجود دارد و اگر برخورد جدی صورت نگیرد رونق تولید اتفاق نمی‌افتد.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: باید امور را به دست مردم و افراد توانمند سپرد و موانع تولید باید به صورت کلان مورد پیگیری قرار گیرد.