نمایندگانی که در جلسه سوالشان از وزیر غایب بودند!

علی ابراهیمی روز سه شنبه در تشریح دستورکار جلسه دیروز سه‌شنبه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با حضور « محمود حجتی » اظهار داشت: موضوع امروز جلسه کمیسیون درخصوص پاسخ وزیر جهاد کشاورزی به سوالات ۱۶ نفر از نمایندگان مجلس بود، که در نهایت ۸ نفر از نمایندگان سوال‌کننده، در جلسه کمیسیون حاضر شدند.

اخبار سیاسی- سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: سوالات این نمایندگان عمدتا مرتبط با حوزه کشاورزی، آبخیزداری، مسائل مرتبط با کانال‌ها، چاه‌های کشاورزی و محصولات از همچنین برخی از واگذاری‌ها بود، که در مجموع توضیحات آقای حجتی در این خصوص، ۶ نفر از نمایندگان سوال‌کننده را قانع کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه ۲ نفر از نمایندگان نیز از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند، بیان کرد: سوال یکی از نماینده‌ها منطقه‌ای و سوال دیگر نماینده در سطح ملی بود که با حوزه وزارت نیرو هم تداخل داشت و در نهایت این ۲ نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع نشده و درخواست بررسی‌های بیشتری را مطرح کردند و مقرر شد پس از بررسی‌های لازم، نظر نهایی خود را اعلام کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین مقرر شد در ۲ هفته‌ای که نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود حضور دارند، با هماهنگی کمیسیون، نماینده‌ای از این وزارتخانه در منطقه حضور یافته و موضوع را از نزدیک بررسی کنند.